donderdag 2 december 2010

Mutsen weer

Eindelijk zette ik vanmiddag even de mutsen op de foto.
Het werd gewoon wel eens tijd!


Mijn 3 favorieten. Niet eens zo heel bijzonder, maar wel lollig.
De rode is echt een kerstmutsje en de onderste is zo erg lekker knal roze (met bijhorende sjaal)
De mutsjes zijn nog niet op de website te zien. Dat komt komende week.
Ik moet echt nog wat dingen regelen voor sinterklaas namelijk. Kindlief even gaan inwijden in de wereld van Geronimo Stilton komende week. Ik heb er nu al zin in. En stiekem ook uitermate benieuwd naar m'n eigen kadootjes.

Ik breide ook een muts voor mezelf en voor Kleine Vent. Die hij natuurlijk niet op wil, want de kleur was niet goed. Maar we besloten dat de gevilte trui wel de kleur had die hij wilde en die voeren we met een stukje overgebleven fleece. Dubbelwarm en lekker zacht. Hij is net zo kriebelig als ik soms kan zijn.

1 opmerking: