zaterdag 4 december 2010

Sinterklaas

Ja heerlijk was het weer vandaag.
Vorig jaar was het toch minder leuk, ookal waren de kadootjes wel allemaal leuk.
Weer lekker met z'n allen vanmiddag en een berg kadootjes!
Echt allemaal leuke dingen gekregen.
En het was weer duidelijk dat ik moet gaan oefenen met leuke dingen bakken.
Ik kreeg marsepein, versiersels, maatlepeltjes (ideaal met amerikaanse maten), een keukenmachine (zo eentje met veel dingen erbij) en ik kreeg een Knifty Knitter!
Die wilde ik eigelijk al een tijdje hebben, maar gewoon om te kijken of het zou werken voor mij. Nu heb ik er eentje gekregen, voor mutsen enzo.
Kindlief kreeg echt een hele berg. Maar voornamelijk boeken, dus hij is voorlopig wel weer zoet met lezen. En met nog wat films en spelletjes zitten we tot het eind van het jaar wel weer goed. (Maar hij was net zo goed blij met de elektrische tandenborstel die hij kreeg :P )
M'n nieuwe draadloze muis is ook echt briljant. In de vorm van een Fiat 500. Nu aan het opladen, dus morgen kijken of het een beetje lekker werkt. M'n nieuwe sloffen doen sinds vanmiddag al dienst. Heerlijk met dit nog altijd koude weer.

Ik vind het elk jaar weer leuk. Er komen steeds meer mensen bij, al dan niet klein, en het blijft gezellig. We hebben nooit aan surprises gedaan. Altijd lekker kadootjes. We vieren dan weer geen kerst met kadootjes. Ik vind sinterklaas ook wel gezelliger. Lekker kneuterig met een stukje banketstaaf met z'n allen in de kamer en spannend kijken naar alle kadootjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen