dinsdag 7 december 2010

Stopcontact?

Het is lastig.
Af en toe ben ik onwijs strijdbaar en heb ik alle energie van de wereld.
En af en toe heb ik nul energie en komt er niks uit mn handen.
Nu heb ik iets dat er echt tussenin zit.
Het is uitermate lastig. Dan heb ik echt moeite om iets te doen. Maar het moet wel.
Dus ging ik vandaag maar weer aan de slag om meer te fotograferen.
Het ging allemaal niet uitermate snel, maar het lukte wel. Dus weer iets gedaan.
Hopelijk morgen iets meer energie.
Ik moet het ergens vandaan gaan halen, maar ik heb nog niet gevonden waar vandaan.
Zou er geen stopcontact voor mensen bestaan?

Ik krijg het gelukkig wel steeds meer voor elkaar om elke week een minimaal aantal uren weer echt te studeren, dus dat gaat ook weer vooruit. Het komt allemaal wel goed met me, maar ik voel me nog altijd niet helemaal gezellig.

Ondertussen het kleine onderzoekje voor de kosten bij Etsy wel gedaan en nu nog even uitzoeken wat ik dan in $ moet rekenen. Weer eindeloos cijfertjes kloppen, maar beter goed voorbereid dan maar half....

1 opmerking:

  1. Logisch hoor, hier ook regelmatig zo'n dipje :) Vooral als ik dan ook nog eens op andere blogs lees hoe productief ze zijn geweest ;) Op 'n gegeven moment heb je ook zoveel dingen aan je hoofd!

    één voor één dan maar gewoon en dan komt 't 'vanzelf'!

    BeantwoordenVerwijderen