donderdag 30 december 2010

Toch nog een mopper

Nou ging ik geen zeurmuts meer uithangen dit jaar. Maar ik denk dat het toch niet helemaal lukt.
Vanmorgen liet m'n mooie Smartphone het weer eens afweten. Derde keer dit jaar en telkens met uitzonderlijk slechte timing. Vorige 2 keer eigelijk vrij eenvoudig zelf weer kunnen herstellen, maar dat wil dit keer ook niet helpen. Dus dan maar weer de oude uit de kast getrokken.
Nou kan ik best zonder dat ding. Maar niet op een dag dat ik nog even wat dingen moet vragen aan Grote Vent. Iets met wanneer hij er is vandaag en of hij mee eet (iets met boodschappen ofzo) En nog wel dingen.
Ik vind het minder leuk dat m'n leuke telefoon weer dienst weigert, maar nog meer dat hij dat elke keer doet op het moment dat het net even niet uitkomt. Ik heb soms echt een hele week dat ding uit, omdat ik er niks mee moet/hoef te doen. Maar als hij dan net even laat weten er nu even geen zin in te hebben, dan heb ik um wel nodig. Hopeloos!!!


Maar ik ga er geen zeikblogje van maken.
Dat zou sneu zijn, zo als laatste van het jaar.
Want hoewel het echt geen leuk jaar was hierzo, kan het toch niet slechter eindigen dan het begon (even flashback: met een wang zo dik alsof er een manderijn in zat verstopt en misselijk van de medicijnen die niet erg werkte hiervoor) 2011 begint lekker in bed met kind en vriendlief, met hopelijk een lekker ontbijtje.
Om daarna de verplichte bezoekjes af te leggen op de eerste dag van het jaar.
Die zijn overigens niet heel erg, want ik maak me gewoon stukken minder druk over vanalles. Dus al het gezeur over dingen die niet goed gingen of mensen die (voor de honderduuzendste keer) weer eens iets hebben, dat zal wel allemaal. Ik begin aan een stukken beter jaar dan 2010.
Er gaan namelijk geen dooien vallen, ik krijg geen ontstoken kaak, ik ga gewoon werken, Kleine Vent krijgt eindelijk een test (waar we al bijna 1,5 jaar over zagen), maak ik m'n weekje zomerkamp dit jaar gewoon wel af, gaat Kleine Vent komend schooljaar op vrijdagmiddag ook naar school, ga ik m'n eerste studiejaar nou zeker afronden (hopelijk grotendeels 2 ook) en ga ik werken aan extra inkomsten door allerlei idee├źn die nog in m'n hoofd zitten. Ohja, we gaan ook verhuizen.

Ik zal enige vaardigheid qua plannen moeten gaan naleven, want anders gaat het niet passen. Maar ik heb er zeker zin in. En eigelijk kan ik niet wachten. Op 1 januari begint mijn nieuwste idee.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen