zondag 19 december 2010

VAKANTIE!!!!!!

Zo!
Het is eindelijk vakantie.
En daar waren we hier allemaal erg aan toe.
Even lekker niks moeten.
Maar niks moeten is lastig als er nog een verjaardag is.
Maar die was dan weer heel rustig door al de sneeuw die er ligt.

De sneeuw waar ik samen met Kleine Vent gisteren een grappige iglo van maakte. Waar ik gisteravond met Grote Vent lekker doorheen stekkerde, omdat we uit eten gingen met de familie en er passen nu eenmaal geen 7 mensen in 1 auto hier. En waar Grote Vent en Kleine Vent vandaag erg fanatiek sneeuwballen aan het gooien waren vanmiddag, terwijl ik nog bezig was voor de verjaardag.
Ik vind sneeuw echt leuk. Als je niet weg hoeft en je hebt lekker tijd om er wat leuks van te maken, is het echt heel erg leuk.

Ondertussen wel een beetje balen van die centen hierzo. Het ging er echt weer harder uit dan gepland. Das niet zo erg, maar toch. Het stoort me wel een beetje. Het komt wel weer goed, maar toch. Het sparen ging minder hard dan ik graag wilde en het overblijfsel wat er nog op de rekening staat is ook niet bepaald gezellig. Maarja, ik zal het er mee moeten doen. Ik verkocht dan wel weer een paar schoenen, dus das ook een klein beetje extra. Hopelijk komend jaar weer een boel dingen verkopen voor wat leuke extraatjes.
We gaan er weer voor....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen