woensdag 22 december 2010

"vergeteritus"

Weet je wat vervelend is:
Dat ik halverwege de dag een leuk iets bedenk om over te bloggen.
En dat ik dan, als ik eenmaal tijd heb ervoor, het compleet vergeten ben.
Want ik maak heus wel dingen mee.
Maar niks lifechanging (behalve dan de 29dagen challenge, die komt nog)
Dus vaak niet supernodig om dat even te melden.

Maar okay. Vaak vergeet ik dus vanalles. Het wordt al wat minder, maar ik vergeet echt nog steeds veel.
Dat maakt het leven niet makkelijker, maar ik maak me wel overal minder druk om. Omdat ik toch alles wel weer een keer vergeet. Het maakt alles net een beetje lastiger, maar ook regelmatig een stuk minder stressvol, omdat ik het toch vergeet.

Gelukkig niet vegeten dat Kleine Vent morgen voor het eerst een echt judowedstrijd heeft (dat liettie me toch echt niet vergeten. Anders Grote Vent niet, die er net zo gek van is) En dat we dus morgen samen om 10 voor 9 al in de trein moeten zitten en dan maar hopen dat mamma niet verdwaalt. We hebben 20 minuten om erheen te komen na aankomst van de trein. Volgens de routebeschrijving is het 5 tot 10 minuten lopen. Moet lukken denk ik zo. Zeker met een smartphone met googlemaps. Moet goedkomen.
En hoewel ik er best zin in heb (zo'n trotse mamma gevoel enzo) vind ik het wel een beetje jammer dat ik weer zo vroeg m'n warme nestje uit moet om door de kou heen te stekkeren, om maar op tijd te zijn.
Ik hou namelijk niet van stressen. Dus of morgen moet er een wonder gebeuren en alle sneeuw moet weg zijn, zodat we daar geen oponthoud van hebben. Of kindlief moet er zo'n zin in hebben dattie niet treuzelt en draalt bij elk bergje sneeuw. Zeker nu z'n sneeuwlaarzen inmiddels al stuk zijn. (ik ga nog us op zoek naar nieuwe. volgend jaar misschien)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen