maandag 20 december 2010

Wat te doen met kapotte boeken

Ik heb eindelijk een leuke bestemming gevonden voor al die boeken die hier niet meer in gebruik zijn en die na een aantal keren mee geweest te zijn naar de snuffelmarkt er dus nog steeds liggen.
Ik kom de meest geweldige manieren tegen om cadeautjes in te pakken met pagina's van oude boeken.
Van oude kinderboeken (die met missende bladzijdes enzo) heb ik de meest geweldige enveloppen gezien.
Ik ben echt eindelijk eens begonnen met een mapje en boekje met alle leuke ideeën die ik tegenkom.

Voorlopig is het nog steeds meer verzamelen, maar ik ga er echt wat actiever mee aan de slag.
Ik ga een beetje klussen aan die cadeauverpakkingen. Want dat past wel bij m'n ideeën over hoe ik alles wil gaan regelen. Ook met het Schaap. Dus hopelijk binnenkort bij een bestelling, komt het in een nog leukere verpakking. Ik maak altijd al een beetje kunst van het verpakken van bestellingen. Het is leuk om te krijgen, maar ik garandeer je: het is leuker om op te sturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen