vrijdag 14 januari 2011

Bubbles


Gisteren op school bij Kleine Vent met 4 mannekes zeepbellen geblazen. Voorlopig hoeven ze de hal niet schoon te maken denk ik. De tafel lag vol met sop en bellen. Er werden hele grote en hele kleine bellen geblazen. Soms maar 1 en soms wel 100! En ondertussen even het principe van prisma uitgelegd en waarom een zeepbel altijd rond wordt. Dat was natuurlijk allemaal leuk en aardig, maar zoveel mogelijk grote zeepbellen blazen was natuurlijk het leukste.
In ieder geval vond ik het ook erg leuk en zal ik het volgende keer vast wel minder chaotisch doen. Want ik ben er volgende week weer. Het is makkelijk voor me, dit soort werken is niet nieuw. En het is leuk, Kleine Vent vind het helemaal geweldig, dus iedereen blij.

Vandaag was er groot feest van de juf viert haar verjaardag. Het cadeautje stond al sinds maandag op school (zoonlief vergiste zich in de dag, of hij luisterde maar half. Kan allebei) Ik ben zo langzamerhand toch ook maar aan het nadenken voor de andere juf, voor zo'n goed budget cadeautje. Dat komt vast ook wel goed. Het is leuk om te doen ook. En het voornemen van dit jaar zit er ook in: leuke zelfmaakcadeautjes. Om de toch wel wat saaie glazen mok een mooi jasje gehaakt (wel eraf te halen, vanwege afwassen enz)

En zowaar, sinds hele lange tijd, ga ik dit weekend even niet mamma zijn. Even lekker niet verantwoordelijk zijn voor iets of iemand anders. We gaan zien hoe het uitpakt. Kindlief is in ieder geval blij dat hij in mijn bed mag slapen (nu ook al, wegens een lekkage, recht boven z'n bed/kussen) Hij vind het geweldig om in het grote bed te slapen, want hij danst altijd z'n halve bed door. Tot op heden nog maar 2 keer er ook uit.
Maar m'n OVchip is weer opgeladen, dus kan ik lekker treinen. Nog niet besloten of ik dan mn haakwerk of een leerboek meeneem.

1 opmerking:

  1. Heerlijk even iets anders dan moederen.
    Veel plezier.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen