donderdag 6 januari 2011

Deken in de maak.

credits voor Karin, voor de foto
Gisteren ben ik vol goede moed aan m'n gehaakte deken begonnen. Even nadenkend dat ik niet erg goed ben in haken nog, is het een redelijk prestigieus project, een deken van 1,5m bij 2 ong (als ik zover kom dan)
Maar het leek me wel een goede oefening. Ik doe er niks bijzonders mee, geen bijzondere patroontjes ofzo, maar gewoon elke toer een andere kleur. Lekker vrolijk.
Dus kocht ik eerder deze week al 15 bolletjes wol in 8 kleuren. Mijn plan was dat ik er wel het hele jaar over mocht doen (ik heb stiekem al een doel bedacht voor de deken, maar dat hou ik voorlopig nog wel een half jaartje voor mezelf) Maar ik merk wel weer dat als ik elke avond aan werk, dat ik over 2/3 maanden al klaar ben. Gelukkig nog wel een berg projectjes tussendoor en wil ik nu eindelijk weer eens een grote update doen bij Het Schaap.

Die update komt ergens eind januari/eind februari. Lekker breed, ik weet het, maar ik ken mezelf.
Ik heb nog genoeg dingen die ik moet fotograferen, nog dingen die ik eerst moet afmaken en nog beschrijvingen voor maken. Dat laatste vind ik het moeilijkste. Dat is niet m'n sterkste kant. Maar daar gaat in 2011 ook iets aan gedaan worden. Ik ben nog lekker druk de komende 11,5 maand. Maar ik vermaak me prima. Overdag werk/studeer/freubel/opruim/poets ik en 'savonds ga ik bezig met reclamebanners/reclame/updates/beschrijvingen/kaarten/plaatjes/logo/anders maken.
Maar vandaag hou ik het bij zoveel mogelijk zitten en m'n benen omhoog en laten uitrusten. Ik heb last van m'n schenen door al het lopen in de kou.(ik zette de afgelopen 2 dagen al 21000 stappen, ong 9/10 km)
Dus hou ik het vandaag bij was opvouwen en nog maar een stuk haken denk ik.

1 opmerking: