dinsdag 4 januari 2011

extra geld

Vandaag alweer m'n eerste €100 terug gespaard op m'n spaarrekening. Het bedrag dat m'n zorgverzekering geslagen heeft wordt alweer aangevuld. Hopelijk gaat het lukken binnen 4 maanden.
Ik ben actief op zoek naar manieren om passief geld te verdienen. Inmiddels klikken er elke dag zo'n 200/300 mensen op een linkje waar ik dan bij elke 1000 klikjes weer €0,44 voor krijg. Niet veel, maar gedurende 3 maanden toch een leuk bedrag, waar ik geen moeite voor doe. Ik probeer bij m'n klikprogrammaatjes allemaal een referal te vergaren, zodat deze ook wat extra voor mij bijverdiend.
Het zijn allemaal kleine beetjes, maar alle kleine beetjes helpen mee. Elk klein beetje zorgt ervoor dat ik extra inkomen heb en dus extra tijd kan besteden aan studeren of werken aan m'n shopje. Dat zijn toch wel 2 grote dingen dit jaar.

En natuurlijk ga ik ook dit jaar weer lekker bezig op marktplaats. En rommelmarkten. Ik heb nog zoveel staan en er komt alleen maar bij, omdat ik ook druk ben met opruimen.De teller staat op €200 en ik wil er dit jaar €500 van maken.

2 opmerkingen:

  1. Ik ga ook weer dingen op marktplaats zetten, want mijn huis staat ook veelste vol.
    En het leverd toch altijd weer lekker wat op.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marktplaats is hier even iets minder. Rommelmarkt ga ik dit jaar zeker wel weer doen! Niet te geloven wat je met één kind allemaal nog verzameld (al is dat een beetje afschuif-politiek, want ben zelf de grootste verzamelaar)!

    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen