zondag 23 januari 2011

JEEH!! Ruilkring gevind.

Na een vrij lange zoektoch toch eindelijk een letskring in eigen omgeving gevonden.
Nu hopen dat ik wel reactie krijg op mn mailtje.
Het is echt iets dat wel bij me past.

In zeeland wordt er betaald met Zecu's. Nu blijkt er ook een echte munt van te bestaan, van de Nederlandse Munt. Best grappig. Het is dan niet het betaalmiddel voor de letskring, maar zeker erg lollig.
M'n geven gaat best lekker. Steeds een beetje. Gistermiddag de hele middag aan zuslief gedoneerd. Bergen kleding gemaakt voor de musical die volgende week z'n opvoering heeft. Zoonlief doet ook mee, dus die moest ook meehelpen vondtie. Hij naaide de tunnels in z'n eigen broek (met een beetje hulp).
Waar de moeders om me heen een beetje van op keken. Hij is 1 van de jongste van het stel. Hij wil graag leren omgaan met een naaimachine. En hij wil leren breien en haken. En hij wil politieagent, brandweerman, racecoureur, stuntman en astronaut worden. (hij wordt maar acteur hadtie bedacht, dan kon hij alles zijn. Slimmerik!) Dus ik heb straks een grote zoon die acteert dat hij de meest geweldige beroepen op de wereld heeft, maar ondertussen wel z'n eigen truien kan breien en z'n eigen broeken kan naaien. Dat is nog eens emancipatie!
We besloten vanavond wel dat die grote stoere man toch wel toekan met wat minder vlees. Hij is geen vleesmens. Sommige dingen zijn binnen no-time van z'n bord en andere dingen blijven steeds maar liggen. Dus dan s'avonds een klein beetje vlees (behalve wattie natuurlijk lekker vind) maar ik stelde wel de voorwaarde dat hij thuis ook melk moet gaan drinken en dat er meer vleeswaren op z'n brood moeten (kaas hoef ik niet te zeggen, die eettie het liefst helemaal alleen op) Levert mij minder zoete fruitdrankjes op en hem minder vlees. Iedereen blij! Van mij hoeft het overigens ook niet, elke dag een stuk vlees. Doe mij maar regelmatig lekker een stukje vis of vegetarisch. Ik lust gewoon bijna alles. We zijn stiekem gewoon allebei wereldverbeteraars...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen