woensdag 12 januari 2011

Niks geen zin in

ZO.
Vandaag had ik geen zin in opruimen of studeren. Maar iets nuttigs moet wel.
Dus maakte ik net maar een planning voor diezelfde studie. Tot eind februari.
Als ik me er netjes aan houd, dan ben ik weer een stukje verder ingelopen.
Ik plande vrij los, omdat ik weet dat er toch nog altijd 20 andere dingen tussendoor komen.
En zodat er ruimte is om af en toe nog eens wat te maken (zoals een zwarte broek voor kindlief, maar dat weet hij nog niet. Eerst aan laten doen en dan pas vermelden, anders weigert hij gelijk)
Ik heb voor januari nog 2 projectjes liggen die afmoeten, die komen volgende week. Daarbij nog een plan voor een nieuw project. Dit kan gelukkig dan weer in 1 dag. Dus een hele dag de naaimachine op tafel en dan is aan het eind van de dag alles klaar (hoop ik dan, geen zin in meer unfinished projects)

Vanmiddag weer een stukje verder werken aan m'n deken. Inmiddels bijna 50cm breed. Het gaat echt zoveel keer sneller als breien. Ik ga me er wat meer op toeleggen denk ik, dat haken. Het werkt veel sneller en dus is er sneller resultaat. Dat kan ik voorlopig wel gebruiken, met zo'n studie die pas over een jaar of 2/3/4 resultaat geeft. Korte kleine projecten die snel klaar zijn. Of grotere die ik ook lang kan inplannen.
De idee├źn zijn er genoeg.
Misschien dat ik zelfs deze week nog de naaimachine op tafel gooi en een petticoat maak voor m'n eigen jurkje. Kan ik die misschien zaterdag wel aan. Het is net hoe het gaat lopen met de energie deze week.

2 opmerkingen:

  1. Ik moet een beetje lachen om je deken..
    Ik had dat plan ook opgevat... Met zelfgemaakte zpagetti.. Maar dan wordt een deken 15 kilo of zo.. Geen goed plan....
    Ben nu verslingerd aan bloemetjes, sneeuwvlokjes en blaadjes haken.. Om te oefenen.. Verslavend!!
    Haak ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had die gedachte ook: met zpaghetti. Maar na het voelen van zo'n klos ben ik er snel vanaf gestapt. Hij wordt nu al redelijk aan het gewicht om steeds heen en weer te trekken.
    Maar wel ontzettend vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen