maandag 10 januari 2011

opruimwoede

De opruiming gaat gestaag door en zo komt er dus ook steeds meer bij wat weg mag.
Dit keer de knutselspullen opgeruimd. En ik heb vrij veel (in verhouding tot de ruimte die ik tot m'n beschikking heb, vind ik het zeker wel) Ik heb geen bepaalde hobby die ik erg veel uitvoer(behalve breien en sindskort haken) en ik heb dus vanalles wat.
Ik doe dus ook lekker vanalles wat weg.
Ik heb in de aanbieding:
- knutselkarton (in allerlei kleuren, maten en variaties)
- 7 papierblokken (met van die printjes in allerlei variaties, elke keer in thema)
- 3 inkstempels (om stempels te inkten)
- 5 scharen met allemaal ander motiefje
- 4 opstrijk motieven
- opplak wiebeloogjes
- setje kralen in geel/oranje/bruin
- rode glaskralen (grote en kleine in rood/oranje)
- kralen in paarse kleuren
- ienieminie kraaltjes in allerlei kleurtjes
- vilten stickertjes in de vorm van vlindertjes
- kleine zilverkleurige lettertjes.

Dus ik moet weer actief gaan marktplaatsen. Helaas bleek de accu van zowel de kleine als de grote camera op te zijn. Dus foto's maken ging even niet. Morgen beter denk ik dan.
Ik begin maar met de knutselspullen op marktplaats te zetten. Die zitten namelijk nog niet in een doos.
De rest moet ook nog weg, maar dat is weer bergen werk. Dus steeds een stukje, dan kom ik er wel.
Net als met het opruimen. De wol moet nog opgeruimd en uitgezocht worden. Heb zoveel losse bolletjes, waar ik waarschijnlijk niks meer mee ga doen, dus die mogen ook weg. Ook alle cd's/dvds/video's/boeken moeten er nog aan geloven. Het is allemaal nog bergen werk, maar heb er eigelijk, gek genoeg wel zin in.
De opruiming begint nu dan ook zichtbaar te worden. Dus dat motiveert weer goed.
Ik heb gewoon te veel spullen voor de ruimte die ik heb en ik heb ontzettend veel minder nodig. Ik hoef allemaal niet meer zo veel. Ik wil alleen nog veel leuke spellen, spullen die wel gebruikt worden en dingen die ik nodig heb. (stiekem is dat dus nog steeds wel veel, maar alles mindert nu goed)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen