zondag 2 januari 2011

POEF!

Ja!!!
Eindelijk is m'n gebreide poef dan af! (niet die hier boven, maar hij lijkt erop!)

Terwijl ik vrij actief bezig was om hem te vullen (3 dekbedden en nog wat restjes andere dingen, ruimt ook weer op) kwam zuslief langs, die de poef dus ook helemaal leuk vindt.

Project 1 afgerond voor dit jaar! De poef staat op de plek van de kerstboom, die vanmiddag terug in z'n doosje mocht.
Project 2 is m'n laarzenomslagjes (varatie paars) in elkaar zetten. Dan zijn ze ook weer af.
Project 3 is brownies bakken met m'n Buzzproduct erin. Het is er niet voor bedoeld maar het werkt wel goed. Ik moet instant koffie Buzzen. Nu drink ik zelf geen koffie, maar dit werkt ook prima. Ik laat andere mensen wel voor me uitproberen en het lijkt in de smaak te vallen. Daarover later meer.

Project 4 moet ik nog even over nadenken. Dat weet ik nog niet. Ik heb nog geen keuze kunnen maken.

Ondertussen ging zuslief ook af en toe eens wat meer knutselen, waarvan de uitkomsten misschien ook bij Het Schaap belanden (zuslief is nog meer creabea dan ik, maar dan anders)
Want Het Schaap komt dit jaar in het 'TO DO" lijstje op 3. Want hij moet weer mooi worden en op orde. Nog meer bezoekers en meer bestellingen. En ik heb nog 10 keer meer idee├źn.

De eerste uitgave zit er wel aan te komen, want ik moet lichtgrijze wol hebben. Maar dat zorgt wel weer voor iets hergebruikt. Het vest waar ik regelmatig bijna in woon, is nu echt vesleten. Echter alleen de boorden en het onderste stuk van de mouwen. Dus de mouwen gaan eraf en er komen gebreide variaties voor terug. Zo kan m'n vest weer langer mee. Ik ben nog even aan het nadenken over wat ik dan nog met de stukken mouw ga doen, die nog wel goed zijn. Misschien een lief hoesje voor m'n telefoon (alssie weer wil gaan werken)

M'n doel om meer te hergebruiken, is al gelijk in de praktijk gebracht. Ik ga het nog veeeeel meer doen!

1 opmerking: