woensdag 26 januari 2011

uit de achtbaan.

Zo, ik besloot gisteren: ik ben het zat, die irritante achtbaan. Ik hou namelijk helemaal niet van achtbanen. Ik kan dan gewoon niet meer normaal ademhalen. Das echt onwijs eng.

Maar elke keer weer gedoe met sollicitaties en dan niks horen. Of horen dat je onder/overgekwalificeerd/te oud/te jong ben. Of gewoon geen goede 'match' met het bedrijf. Het is klaar.
Ik ben namelijk ontzettend niet kieskeurig. Ik stond afgelopen zomer 2 dagen per week schoon te maken. Want dat betaalde dan weer natuurlijk. Maar ondertussen is het geen toeristenseizoen meer en ben ik niet nodig. Komende zomer zal er wel weer een tekort zijn aan mensen. Dan wil ik er best wel werken. Vind ik okay. Maar verder is er blijkbaar geen werk te vinden wat wel bij me past. Of waar ze me willen hebben.

Dus is het klaar. Ik ga er voorlopig gewoon even niet naar zoeken, voorlopig alleen maar bezig zijn met Kleine Vent en studeren. De rest is even jammer. Bestellingen en opdrachten mogen natuurlijk altijd, maar dat zal ook wel geen vaart lopen (hoewel ik blijkbaar nu wel te vinden ben via Twenga?)
Ik ga ook bezig met wat marktplaatsen en rommelmarkten. Hopelijk ook wat creamarkten met m'n schaapje.
Maar komende 2/3 weken ben ik daar nog niet zo mee bezig. Daar is de energie niet voor.

Dat is mijn achtbaan. Het altijd maar moeten wachten wat iemand anders van je vind, of ze je wil helpen, je wel wil aannemen, naar je willen luisteren. En dan steeds toch maar teleurgesteld worden. Op wat voor manier dan ook. En ik stap eruit. Ik zit voorlopig lekker alleen en ben druk met de studie. Kijken of dat lukt komende 2 weken. Even beetje rust.
Op 14 februari staat er een tentamen gepland. Die moet ik halen. Dan gaat het een beetje de goede kant op.
Maar ik denk dat het uiteindelijk wel weer ijdele hoop is.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen