donderdag 3 februari 2011

1 dag tegelijk

Eigelijk ging ik gisteren helemaal geen blogje maken.
Maar ik moest even mezelf voorzien van wat positieve energie, na een berg frustratie, commentaar en ook nog het laten vallen van de koektrommel en een kop koffie (tegelijk natuurlijk).
En wonderbaarlijk werkt dat vrij goed altijd. Het is nog steeds een goede uitlaatklep.


Dus vandaag maakte ik eindelijk die stomme samenvatting in 10 minuten af en die is nu uit de printer aan het rollen.(met natuurlijk halverwege de zwarte inkt op, dan maar donkerblauw. Duurt wel weer wat langer)
Het is zowaar maar 34 pagina's. Ik maakte een mooie samenvatting van 666 bladzijdes (het is een toepasselijk nummer voor z'n heftig zwaar moeilijk boek) Maar ik heb dan nu ook alle begrippen en verklaringen uit het boek bij elkaar. Die mag lekker in m'n map en dan kan ik me voorbereiden op m'n tentamen.

Verder staat er uitermate veel opruimen op het programma. M'n woonkamer is echt werkelijk ontploft van mijn spullen en alle spullen van Kleine Vent die er nu ook tijdelijk staan. Maar die chaos leent zich er heel goed voor om wat van Kleine Vent z'n spullen op mysterieuze manier te laten verdwijnen. Hij heeft namelijk gewoon veel te veel speelgoed en heel veel waar hij echt nooit mee speelt. Dus komt er een doos voor dingen die naar mijn idee echt wel eens weg mogen. Er komt begin maart weer een snuffelmarkt aan, dus dan kan er veel mee.

In the meantime: ik ben dus bezig met promotie van Het Schaap. Wat met een paar advertenties op Hyves me al het dubbele aantal bezoekers opleverde gisteren, ten opzichte van de dag ervoor. Maar het is vaak niet erg veel kopend publiek. Ook gezellig natuurlijk, want hoe meer mensen je kennen, hoe meer anderen over je horen. Maar ik schiet er netto natuurlijk niks mee op. Dus ben ik (mede door de suggesties van Valhalla) toch maar bezig met een lange lijst van lokaties waar ik zeker wel moet gaan adverteren. En met tijdschriften waar ik in wil gaan adverteren. Tenminste, de tijd steken in goede mediakits in elkaar te maken. Die ik dan opstuur naar de betreffende tijdschriften en kranten. Wat zij er dan mee doen, is hun zaak. Maar ik hoop natuurlijk wel wat nuttige dingen voor mij. Dit jaar moet er gewoon heel erg veel gebeuren.
Ik ben ook bezig met het ontwerpen van een leuke banner, voor hier eentje en voor de toekomstige Etsy shop, die er dit jaar ook zeker wel komt (nadeel van in $ uitbetaald krijgen en een lage $stand ombuigen  in een voordeel voor mezelf.)

Ik ben namelijk ontzettend van plan om dit jaar m'n doelen wel waar te maken!
En gelukkig ziet het er naar uit dat een aantal grote gewoon gaan lukken dit jaar.
Maar we gaan met 1 dag tegelijk vooruit naar 2012. Dan vergaat toch de wereld en weet niemand meer hoe het allemaal met mij gegaan is in 2011

3 opmerkingen:

  1. De wereld schijnt wel pas eind 2012 te vergaan....hebben net iets meer tijd, hihihihi!

    Maar succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou bij 'nieuws' even weghalen dat er aabiedingen zijn tot 20 december. Nieuwe reclame voor een oude site werkt slecht.
    groet van Florijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hebben jullie geen lokaal weekblad? Dan zou je zelf een 'nieuwsartikel' kunnen schrijven over je vernieuwde webshop en wat je er verkoopt! Mooie foto erbij (en een link natuurlijk) en opsturen maar!

    Bij ons willen ze dat soort zaken vaak wel (kosteloos) publiceren. Niet geschoten altijd mis!

    BeantwoordenVerwijderen