dinsdag 15 februari 2011

hopelijk niet in 3

Hmm, als alles dan echt in 3en komt, dan is er al 1 ding wat niet zo goed ging.
Mevrouw van het uitzendbureau belde vandaag: de vacature was ingetrokken en zij wist er ook niet alles over. Dus geen werk. Jammer, maar helaas.
We gaan zien hoe het verder loopt deze week. Hopelijk een wat beter verloop.
Ik maak me overal wat minder druk om. Hoewel bergen hoofdpijn toch anders lijken te melden.

Daarbij kwam Kleine Vent maandag thuis met een uitnodiging voor de verjaardag van juf nummer 2. Voor vrijdag. Dus ben ik gelijk maar eens m'n hoofd gaan breken op wat voor cadeautje ik dan in elkaar ga flansen. Gewoon omdat net als de andere juf, ook deze juf dat zeker verdient.
Daarbij gaat wel het idee om voor beide juffen wat te doen en wat voor de klas een beetje het raam uit. Een leuk pakket voor dingen voor in de klas lijkt me toch het leukste.
De teller voor deze week staat nog op €27,50 en daar moet het echt goed mee te doen zijn.
Ik maak deze week nog 2 mandjes om dus cadeau te doen. 1 voor juf en 1 voor m'n oma en opa die zaterdag hun verjaardag vieren. Voor allebei de mandjes nog wat dingen liggen, dus is het kijken wat er nog verder bij moet. Voor m'n oma misschien wel een leuk breipatroon, omdat ze weer veel breid. En dat ze de truien toch wel eens beu was, zei ze laatst. Ik denk dat het wel goedkomt, een leuk mandje.

En verder in het bespaartechnische van m'n reis: ik maakte vandaag dus een leuke rok van m'n oude spijkerbroek en een stuk van een lap die ik vorig jaar voor €6 kocht. De rok kostte me dus vandaag welgeteld €3, omdat ik maar de helft van de lap gebruikte. Als ik daar alle andere dingen bij optel kom ik uit op niet meer dan €5 voor een leuke rok. En eentje zoals niemand anders die heeft. Volgende week beginnen aan een 2e, wat meer ingewikkelde rok. Die zal ik niet in een ochtendje klaar hebben. Geeft ook niet, hij ligt al maand of 7 te wachten om gemaakt te worden. Hopelijk voor de zomer nog wat extra kleding afhebben. Als ik me ook echt ga wagen aan ritsen, dan maak ik vast ook nog wel een paar broeken erbij. Ik heb echt maar 1 fatsoenlijke zomerbroek. Ondanks de hoofdpijn, blijkt m'n hoofd toch weer goed te werken en doet m'n creatief het ook weer prima.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen