zaterdag 5 februari 2011

I'm on my way..... Finally

Nog altijd handelend naar het idee van dat alle beetjes helpen, ben ik van de stapel restjes van m'n deken (die foto komt er echt nog, vind um zo leuk) allerlei leuke dingen aan het maken. Er liggen inmiddels 2 telefoonhoesjes, een leuk tasje met gekleurde rondjes erop, een klaar vogeltje en een half af vogeltje (nog uit te zoeken waar hiervan de copyright ligt). Volgende project: zoeken naar een leuk gehaakt schaapje, om eindelijk echt eens een paars schaapje te maken.
Want ik heb echt nog veel meer over dan ik dacht. Dus maak ik lekker een berg kleine dingen om te verkopen of gewoon lekker voor mezelf. Eerst deze restjes opmaken en dan met iets nieuws beginnen.

Deze week ga ik weer hard aan de slag met de studie, want ik heb nog een berg te leren (wat ik dan weer op een hele moderne manier doe: ik spreek alle begrippen in en mik dat op m'n mp3 speler om ze te pas en onpas te luisteren tijdens het doen van andere dingen. Dit werkt voor mij best goed en geeft me tijd om andere dingen erbij te doen) Daarbij wil ik ook nog bezig met dingen maken, want ik wil echt iets doen aan die hele stapel onafgemaakte dingen die er nog ligt. Dus deze week zet ik m'n afgeknipte spijkerbroek om in een leuke rok. Supersnel natuurlijk, want gedoe met een rits of elastiek heb ik niet. Gewoon een de cirkel van de rok maken, aan de bovenkant van de broek vastmaken en zoompje aan de onderkant. Dat moet te doen zijn in een middag denk ik zo.

Vandaag wel bezig geweest met wat dingen opruimen. Er is weer een doosje richting de 'rommel' kamer verdwenen, met spullen die ik wil marktplaatsen of mee gaan naar de rommelmarkt. Deze week nog 2 kleine doosjes erheen en dan is er weer vanalles weg. Kleine Vent hielp mee met al zijn dingen even netjes in de woonkamer op te stapelen. Nu kunnen we tenminste weer fatsoenlijk overal langs. Alles lijkt weer de goede kant op te gaan. Langzaamaan kom ik weer op de weg die leidt waar ik heen wil. Het duurt even, maar dan heb je ook wat......

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen