woensdag 2 februari 2011

Mijn vooruitgang

Om toch maar weer eens meer bekendheid te geven aan Het Paarse Schaap, ben ik maar weer hyves opgedoken en daar weer wat advertenties neergekwakt.
Ook op marktplaats alweer een extra advertentie er bij gezet. Daar wil ik er komende week nog veel meer van maken. En ook neem ik weer wat spulletjes meer naar de rommelmarkt begin maart. Dat ging vorige keer echt best goed en waren we 4 van de 11 mutsjes zo kwijt.
Dus hopelijk deze keer weer wat dingen verkocht. Ik ben bezig om wat kleine dingen te maken van de overschotten van m'n deken (die inmiddels af is! foto volgt) Dus voor mezelf een leuk telefoonhoesje in paarstinten en nog 2 gemaakt om mee te nemen. Ik ga nog wat leuke dingen bedenken om ermee te maken. De kosten zijn het natuurlijk niet. Het past wel in het idee om zoveel mogelijk restjes gelijk op te maken, zodat er weinig restjes blijven liggen.

Ik ga in februari een afmaker ook echt afmaken. Er ligt een gebreide tas, die nog gevoerd moet worden (restwol met een stuk oud gordijn) Maar het komt wel goed. Dat is wel een overzichtelijke afmaker. Maar ook weer van de stapel 'nog af te maken'.
Helaas is er dan ook weer wat bijgekomen. Want de spijkerbroek die gescheurd was, is nu afgeknipt en ik moet er nog even een leuk stofje bij zoeken en een rok aanknippen. Dan moet alles ook in elkaar. Gelukkig is dat geen groot karwei met een leuk resultaat.
Maar op deze manier maak ik gebruik van wat ik heb om te maken wat ik nodig heb. Want zomerkleding heb ik vrij weinig. Shirtjes genoeg, maar broeken en rokken weinig.

Maar ik wil ook voor Het Schaap weer dingen afmaken. Er liggen echt nog genoeg dingen die snel klaar zijn en die moeten nu maar gewoon eens klaar.
 Er zitten namelijk toch redelijk grote veranderingen aan te komen hier en ik wil me er optimaal op voorbereiden. Wat betekend: ontzettend opruimen, zoveel mogelijk verkopen en zorgen voor ontzettend veel meer reclame voor Het Schaap. Zodat ik daar ook weer meer plek krijg voor nieuwe leuke dingen.
Ik heb ontzettend veel leuke knuffelbeesten en stoere kleding in de planning.
Maar de reclame, daar loopt het bij mij vaak wel mis. Ik neem er niet altijd genoeg tijd voor en dan loopt het weer minder. Dus ga ik nu de lokale kranten inlichten van mijn bestaan. Dus werken aan mooie foto's (zonder achtergrond, ideaal voor DTP-ers en met juist heel toepasselijke achtergronden) en aan een goede salespitch. Daar ga ik wel hulp bij inroepen, want dat is ook erg lastig. Hoewel ik steeds meer vrijuit durf te praten en durf te zeggen dat, wat ik maak ook echt leuk en goed is. Dat vond ik heus zelf wel, maar nu durf ik het ook wel hardop te zeggen.

1 opmerking:

  1. Is adverteren op antroposofiekind.nl en dragen-en-voeden.nl niets voor jou?

    Kom tzt zeker een keer bij je langs voor presentjes voor klein neefje. Maak je de slofjes ook met stroeve zooltjes?

    BeantwoordenVerwijderen