maandag 28 februari 2011

Ontdekking

Vanmorgen deed ik boodschappen.
Ik moest voor oma nog wat dingen meenemen. Dus stond ik ineens bij de tijdschrijftenrek. Normaal kom ik er niet echt, maar nu moest ik er even zijn. En toen zag ik daar liggen: FLOW.
Ik denk: weet je wat, lekker lezen straks, gewoon meenemen.
Ik ben helemaal geen tijdschriften mens en ik hou al helemaal niet van al dat gezever over meer denken wat je doet en dan vooral bezigzijn met je innerlijk kind/man/vrouw/mens. Dat hoeft dus van mij niet.
Maar ik was zo blij vanmorgen. Dat ik dus wel goed gekozen had dit keer.
Wat een heerlijk tijdschrift zeg. Tenminste met leuke dingen erin en dingen die gewoon erg fijn zijn om te lezen. Ik denk dat ik lekker op zoek ga naar wat oude versies van het blad komende zaterdag op de snuffelmarkt. Misschien dat ik er wat vind. Gewoon voor de 'ik doe lekker even niks' ochtenden, zoals vanochtend. Met een kop thee op de bank en dan lekker lezen. Dat was al heel lang geleden.

Vanmiddag stond Kleine Vent ineens op de stoep. Oma kwam hem thuis brengen. De juf vond het niet helemaal een goed idee om hem in de klas te laten zitten, omdat hij constant aan het hoesten was en ook regelmatig slijm ophoestte. Daarbij was hij heel erg moe (en dus uitermate slecht gehumeurd). Dus mocht hij van oma kiezen: bij oma blijven of gewoon wel naar huis. Hij wilde liever naar huis. Prima, maar had het even niet verwacht. Niet zoals hij afgelopen weekend overal tussendoor stuiterde. Maarja, voorlopig blijft hij lekker thuis en mag hij uitrusten. De vakantie kwam voor hem duidelijk gewoon 2 weken te laat.
Morgen toch naar de huisarts voor de verwijsbrief, dus mag Kleine Vent gewoon mee. Kan hij ook even bekeken worden.

Inmiddels ben ik zelf ook lekker verkouden. Alleen heb ik een ander beestje dan Kleine Vent. Ik nies me een ongeluk en heb beetje een verstopte neus. Niet eens zo erg, maar word er zo moe van. Gelukkig gaat het gewoon weer over. Ik denk dat het een beetje komt door alle stof in huis. Die ik toevallig zoveel mogelijk aan het wegpoetsen ben.

3 opmerkingen:

  1. Goeieavond lottebees, wist je dat er ook een blog bestaat
    van het tijdschrift?
    Ik geef je even de link door:
    http://flow.web-log.nl/flow/

    Hopelijk voelen jullie jullie snel weer beter
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Lottebees, altijd vervelend als je kindje niet lekker is. Als mama kan je jezelf er meestal wel overheen zetten maar zo'n klein menneke niet. Vertroetel hem maar lekker en als er tijd voor is kruip je zelf ook lekker op de bank met je FLOW, verslavend he dat blad ;-)

    Knuffel van JutVrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar was ik nog even, je hebt van mij een Award gekregen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen