donderdag 24 februari 2011

serial saver

seriaIk heb een nieuw doel gevonden om voor te sparen.
Ik wil namelijk een weekje naar engeland. En dan allerlei van die carboots aflopen. Van die leuke markten waarbij je echt alles, maar dan ook alles kunt kopen. En dan met x budget allerlei leuke dingen kopen. Al dan niet voor mezelf. Liefst wel, want ik ben gek op allerlei soorten kleding en servies en nog allerlei andere dingen. Waarschijnlijk ook wel allerlei leuke kadootjes vinden voor deze of gene.
Ik ga wel voor minder spullen, maar meer lol in m'n leven. En dit lijkt me zo ontzettend leuk. Een week lang markten afstruinen. Dat lijkt me zo heerlijk. Lekker slopend wel, maar leuk.

Qua financiƫn gaat het vrij goed. Gisteren de boete betaald, dus dat ook weer afgehandeld. Het budget is verre van op en de week al bijna op.

Vandaag in ieder geval even niet, dat sparen. Hier ligt Kleine Vent nu nog lekker in z'n pyjama op de bank. Hij hoest nog altijd bergen veel, maar geen koorts meer vandaag. Hopelijk morgen weer wat beter.
En hoewel Kleine Vent thuis is vandaag, betekent dat niet dat we vandaag niks doen aan leren. We gaan kijken hoe vulkanen uitbarsten. En stiekem heeft hij er best wel zin in.

Ik ga nog proberen vandaag weer een stuk te poetsen in de slaapkamer van Kleine Vent. Er ligt nog een berg witte stof overal. En het plan was dat er zaterdag geschilderd ging worden. Dus moet het wel grotendeels weg zijn. Ik ga het proberen. De lego is in ieder geval al helemaal gepoetst.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen