vrijdag 25 maart 2011

Big day....

Vandaag was de grote dag. Kleine Vent stuiterde gisteren bijna het hele huis door, want het was toch wel enorm spannend.
En vandaag vond hij het eigelijk vooral leuk. "Want ik wist wel wie Picasso was hoor, mamma! Die schilderde!"   Ja dat heb ik vast wel een keer verteld. Ooit ergens. Onthouden dus....

Maar in de 3 uur dat hij dus getest werd, ben ik in de stad gaan rondlopen. Waar ik dus ook wel dingen kocht.
Budget voor deze week helemaal stuk. Maar wel dingen die nodig waren (en ook leuke...)
Ik kocht eindelijk nieuwe loopschoenen. Geen hele dure, maar wel lekkere. Das belangrijker.
En bij de Hema kocht ik 3 showgordijnen, voor €3. Dus 3 vrij grote lappen stof om weer kussen/tassen/rokken/iets anders van te maken.
Ik kocht een grote haaknaald om de oude t-shirts van zoonlief om te toveren in handige opbergbakken voor speelgoed.  Dus moet ik komende week gewoon weer aan de bak om dingen te maken.
En al met al was het gewoon een heerlijke dag. Kleine Vent vond het helemaal leuk, die test. En de lunch bij de Mac ging ook zeker wel op dezelfde "leuke dingen golf" mee. 'Smiddags lekker samen spelletjes gedaan op de WII. Want hoewel hij heel hard riep dat hij niet moe was, was het voor mij wel duidelijk.
Een hele dag waarbij ik wat nuttige en leuke dingen aanschafte, een hele middag met m'n kind gespeeld heb, 'savonds hem meedeelde dat hij meekon op judokamp en daarna lekker in bed stopte. Hij was helemaal blij en vooral heel erg moe. En ik net zo goed. Kruip zo lekker m'n bed in, want morgen word weer een lange dag. En hopelijk ook wel een leuke. We gaan huizen kijken.....

2 opmerkingen:

  1. die kaap hebben jullie weer genomen...
    geniet van je gekochte spulletjes...

    BeantwoordenVerwijderen