woensdag 2 maart 2011

Gekke dag

Vandaag was een rare dag.
Kleine Vent was vandaag weer niet naar school, omdat hij volgens de juf maandag nog steeds niet fit genoeg was om op school te zijn. We liepen tot zeker een uur of 11 in onze pyjama.
En omdat vandaag gewoon een gekke dag ging worden, omdat we naar de psychologenpraktijk moesten voor de intake van Kleine Vent. Hij was dus stiekem echt wel zenuwachtig. Wat resulteerde in een groot drama vanmorgen en veel huilen om eigelijk helemaal niks. Maar hij vond het er leuk. Hij mocht er gewoon rondlopen en z'n nieuwe boek lezen, terwijl mamma met die mevrouw aan het praten was. Als hij het er niet mee eens was, mocht hij zich er tussen wurmen. Ik vond het zo heerlijk dat er als eerst iets aan Kleine Vent gevraagd werd en niet gelijk aan mij. Pas toen duidelijk was dat hij liever niet zoveel praatte, ging ze verder met mij.
Dus nu is de hulpvraag duidelijk en gaat er over 3 weken getest worden. Ik ben benieuwd wat eruit komt.

Na het gesprek gingen we nog even een ijsje eten en op zoek naar de gewilde T-shirts. Bij de C.oolcat werden ze gemakkelijk gevonden en zoonlief heeft nu 4 t-shirts en een longsleeve nieuw in de kast en helemaal gelukkig. Kleedgeld voor maart wel weer op. Maar ik denk dat hij voor de zomer geen nieuwe shirts meer nodig heeft. En mochten deze shirts te klein zijn, dan kan ik ze waarschijnlijk ook weer prima verkopen. Of ik maak er iets anders van. Dat kan ook. Maar in ieder geval: er is iets mee te doen.
Zelf heb ik de slippers gezien die ik komende zomer wel graag wil hebben. Zo'n paar dat weer 5 jaar mee kan. Waar ik dan maar nu alvast elke keer wat bij elkaar voor leg.


Ik kreeg ook de mooie rondgaande blogaward. Ik ga er nog even over broeden aan wie ik hem doorgeef. Vrijdag weer een postje denk ik. Morgen ben ik de hele dag naar Leiden voor school. Ben benieuwd of ik er gezellige mensen ontmoet. In de trein maar leren voor m'n volgende tentamen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen