donderdag 10 maart 2011

HMMMMMM!!!!
Het gaat allemaal niet zo lekker volgens mij.
Daar waar ik me helemaal scheel lijk te klikken aan de mailtjes en alles er om heen, lijken de bedragen nauwelijks evenredig mee te groeien. In theorie niet zo erg natuurlijk en het gaat niet langzamer dan normaal, maar het is wel echt vervelend nu. Ik probeer op allerlei manieren extra centjes te verdienen.
Wat niet eens zo heel erg verkeerd gaat, maar het kan beter.
Extra besparen gaat niet echt, want de uitgaves zijn deze week echt minimaal. Inmiddels bijna elke week wel, behalve dan weken waarin er ineens wel weer kleren moeten zijn voor of Kleine Vent of voor mij (zal toch weer nieuwe spijkerbroeken moeten hebben....)
Maar ergens heb ik het idee dat het allemaal echt nog beter kan. Qua uitgaven kan het maar op een paar punten, op sommige momenten beter. Maar daar waar de uitgaven niet veel omlaag kunnen, zullen de inkomsten omhoog moeten.
En daar ligt nog altijd een ding wat niet echt lekker wil meewerken. Uitzendbureaus komen niet verder dan schoonmaken. Waar er in deze tijd van het jaar nog altijd niet echt veel werk in is hier in de buurt.
En ook een beetje leuke opdrachten (in centjes dan) zitten er ook niet echt meer bij.
Af en toe nog steeds aan het marktplaatsen, wat bij elkaar weer een leuk extraatje oplevert.
Maar nog altijd niks vasts. En voorlopig zit het dat er ook gewoon weer niet in denk ik zo.

Ik word er allemaal een beetje moe van. In m'n hoofd en lichamelijk. Ik heb weinig energie om dingen te doen. Waardoor ik helemaal meer nergens kom. Maar ooit komt het wel goed. Al was het maar dat ik lekker een tijd in een hutje op de hei ga zitten.

2 opmerkingen:

  1. Ik kan die teller van die klikprogramma's ook wel omhoog kijken :-) Maar het saldo wordt er waarschijnlijk niet veel anders van. Probeer je er niet teveel op te focussen, ga lekker naar buiten fietsen of een stuk wandelen, daar krijg je vast weer meer energie van!!

    Hema/Name It/Kringloop/Rommelmarkt hebben ook redelijk goedkope spijkerbroeken voor kinderen! Maargoed, dat wist je vast wel :-) Succes in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen als je zo je best doet en het lijkt niet te werken.
    Ik heb altijd maar 1 advies: Doorgaan met ademhalen.
    Sommige dingen kun je nou eenmaal niet veranderen, hoe graag je ook wilt.

    BeantwoordenVerwijderen