maandag 21 maart 2011

Koken!

Morgen en woensdag mag ik zelf weer eens bedenken wat ik ga eten.
Dus eten we morgen:
Gegratineerde aardappelen met gehaktballen en boontjes.
Woensdag eten we:
Pasta met spinazie en kip.

De boodschappen:
- gehakt
- melk
- kipfilet
- kruidenkaas
- boontjes
- geraspte kaas

De toetjes zijn er nog en verder ga ik even uit van wat er allemaal nog wel was. De pasta, spinazie, uitjes, knoflook, aardappels, slagroom zijn er nog. Dus dan is het weer een beetje meer op.
De gehaktballen worden er meer dan dat er nodig zijn, dus mogen er ook een paar in de vriezer.
Het recept is voor 4 a 5 ballen, maar met oma en Kleine Vent die niet veel vlees eten worden gewoon niet zo groot. Dus worden het er meer. De vriezer is een eind leeg, dus past prima.
Het ziet er naar uit dat ik morgen wel een berg werk heb, maar woensdag ben ik heel snel klaar. Compenseert een beetje natuurlijk.

Daarbij doe ik beide dagen Kleine Vent een groot plezier. De pasta is echt een grote favoriet en de aardappelgratin vind hij echt heerlijk. Vind het zelf overigens ook erg lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen