dinsdag 29 maart 2011

misc blog

Ik had een goede dag gisteren. Best lekker.
Ik won van m'n programma en maakte m'n opdracht af (met kloppende nummering), leverde de opdracht vervolgens maar snel in, stel je voor dat het alsnog mis gaat.
Toen de naaimachine op tafel. M'n spijkerbroek repareren. Want een gat net onder m'n broekzak is echt niet handig. Nu zit er een grote bloem op.
Toen nog even m'n e-mail gekeken (ik was tenslotte ook gewoon aan het werk) Geen mails van de mannen, maar wel eentje van de psycholoog. Of ik donderdag of maandag op gesprek wilde komen voor het assementgesprek. Ja doe mij maar donderdag. Maandag heb ik een tentamen, maar ik had toch niet zo lang kunnen wachten. Ik had eigelijk niet verwacht dat het zo snel zou zijn. Dat is wel heel prettig.
Want hoewel ik het niet hardop gezegd heb of er hele dagen over nagedacht heb, is het toch wel iets dat steeds in m'n achterhoofd zit. Ik ben zo benieuwd. Klopt het wel wat ze allemaal op school over hem denken? Belangrijker nog: klopt het wat ik over hem denk?

Maar voor donderdag moet ik voor de leuk maar weer eens op bezoek op school. Er is eindelijk een beetje duidelijk wat ze nou met m'n kind doen, op die dinsdagmiddagen de afgelopen paar weken.
Hij werkt met de stagiaire aan de methode Remweg. Dat was de mededeling. Dus ik ben er op gaan googlen natuurlijk. Ik wil weten wat ze met m'n kind doen namelijk. Ik kan er alleen niet veel zinnige informatie over vinden. Wel dat het voornamelijk gebruikt lijkt te worden voor kinderen met ADHD. En mijn kind is vanalles, maar geen adhd-er. Dus ik ben benieuwd wat ze er dan precies mee willen voor hem. Dus weer een bezoekje aan de IB-er. Tenminste. Een afspraak maken. Want ik weet niet of ik er eigelijk wel zin in heb om dat voor donderdag te doen. Ik wil eigelijk best wel eerst weten hoe goed of fout ik zelf zit, met de inschatting van m'n kind.

Ondertussen vandaag gewoon weer wat extra t-shirts in reepjes geknipt. Ik ben aan het haken met oude shirts. Dus de oude shirts van Kleine Vent moeten er aan geloven en liggen nu in nette bolletjes op de vensterbank, naast het stuk haakwerk wat ik gisteravond al deed.
En voor de grap zo maar weer eens leren. Ik moet gewoon dat nare tentamen halen maandag. Want ik heb zoooo geen zin om het dan nog een keer in te moeten plannen en alles nog een keer door te moeten nemen.

Maar vooral vandaag: geniet van het weer, ookal is het nog fris. Lekker met m'n kop in de zon dat boek lezen. Dan kom ik er heus wel door heen allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten