dinsdag 8 maart 2011

Ook hier: Award

Ja daar issie weer: Een mooie award.
Wat ontzettend lief! Ik kreeg hem van Jutvrouw, wat ik best een eer vind, want ik vind haar enorm knap! En ze schrijft nog eens leuke/nuttige blogjes ook.

Nu kan ik hem wel weer doorgeven, maar eigelijk kan ik niet echt iemand bedenken waarvan ik vind dat ze hem moeten krijgen, die hem al niet gekregen heeft (net als nieuws, gaan awards snel door blogland)

Maar op deze plek wil ik wel even aandacht schenken aan deze site/blog/stichting: Stichting Jarige Job
Voor als boodschappen doen eigelijk al niet gaat en dus een verjaardag echt vieren helemaal geen optie lijkt.
Ik vond deze site al enige tijd terug en ik vond het een heerlijk innitiatief. Denken in Vrolijkheid en Blij.


Ondertussen ga ik zelf ook wel weer met alles de goede kant op. Vorige week was alles helemaal naar de maan. budget helemaal stukgeslagen, tentamen bleek net niet goed genoeg gemaakt, het huis dat we op zicht hadden is dus vorige week verkocht (en dus niet aan ons helaas) en eigelijk was ik gewoon helemaal klaar met alles.
Deze week begon beter, met €21 extra in de pot door de rommelmarkt. Daar kwam nog €75 bij door een leuke opdracht die ik kreeg, waardoor de teller (na bezoekje aan de bios en wat boodschappen) alsnog op €91,55 staat! Daarbij verstuurde ik weer eens een bestelling en werkte ik in de tuin. De zon is er weer en dat doet me allemaal prima. Ik kan niet wachten op de zomer! De bloementjes komen helemaal weer op en dus komt er weer wat kleur in de voorbak.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen