woensdag 16 maart 2011

Soms zou je ze!!

Vandaag was een gekke dag!
Ik vergat gewoon dat Kleine Vent vandaag met school moest zwemmen. Gevolg: te laat! Dus bus gemist. Helaas pindakaas.
Ik kon er eigelijk weinig om geven. Ik ben een beetje bozig op school op het moment.
Voor de verandering zeg maar.

De reden: Kleine Vent kwam dinsdagmiddag uit school. Meld tussen neus en lippen door dat hij die middag bij een mevrouw was geweest, die ging helpen meer rust in z'n hoofd te brengen (hoe hij het zei was eigelijk wel grappig, ware het niet dat de boodschap minder leuk was) Dus ben ik een beetje door gaan vragen, naar wat hij dan gedaan had. Of de juf dat al eens tegen hem gezegd had. Maar vooral of hij het leuk vond (dat was voor mij even een belangrijk ding)
Hij vond het leuk, maar het was een vage bedoeling geweest. Daar was hij het zelf ook wel mee eens. Want hij snapte niet zo goed waarom hij dan naar die mevrouw moest. Hij had onthouden dat het was om de rust in z'n hoofd te brengen en dat hij het lijntje dan kon leren vasthouden. En daar snapte we allebei net zo veel van.
Ik denk dat ik de bedoeling snap, maar enige informatie verstrekking was handig geweest.

Dus ga ik maar eens even uitzoeken of dat wel allemaal zomaar kan. Want na 1,5 jaar gedoe en meerdere keren aangeven dat ik informatie wel op prijs stel, blijkt het nog altijd niet te kunnen. En intussen word er veel vanalles met m'n kind gedaan, waar ik zelf geen weet van heb. Ik word er nogal moe van.
Ik vind het prima dat school meedenkt om het voor Kleine Vent leuker op school te maken. Maar volgens mij moet ik daarover nog altijd wel geinformeerd worden. En kan ik het zeker ook wel weigeren. Die kans moet je volgens mij tenminste krijgen. Ik vind in theorie niet zoveel erg wat er op school geprobeerd is, alleen is het allemaal een beetje op het verkeerde vlak geweest, naar mijn idee.

Dus ga ik maar weer eens op gesprek bij de juf, om uit te vissen waar ze m'n kind nu weer allemaal in slepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen