maandag 14 maart 2011

Tis best stil zoo....

Zo, vandaag weer een dagje zonder mensen in huis.
Wat niet betekent dat ik kan doen wat ik wil.
Vanmiddag namelijk weer een tentamen. Die ik gewoon dus wel ga halen, zo in 1 keer.
Maar daarvoor moet er dus nog wel een papiertje uitgeprint worden, het boek nog even doorlezen en de opdrachten even doorkijken. Het schijnt redelijk voor te komen namelijk dat de huiswerk opdrachten gewoon bijna letterlijk in de toets zitten. Als je dat weet, dan is het ineens een stuk makkelijker leren. En stukken minder stressvol.
Dus lees ik de opdrachten door, kijk of ik ze zo kan beantwoorden en lukt dat, dan kan ik dus prima m'n tentamen maken. (wat ik dus net even deed: gaat prima werken denk ik zo.)

Afgezien van dat ik hard geleerd heb dit weekend, is er ook een groot stuk terras gelegd. (heb ik niet zelf gedaan, daar zijn andere mensen voor. Overigens dacht ik wel: moet ik ook wel zelf kunnen)
Er ligt inmiddels 6 meter van het nieuwe terras. Er komt nog een meter of 3/4 bij denk ik.
Maar het terras is al ingewijd. Kleine Vent heeft er op gevoetbald, gedanst en is er inmiddels flink op z'n gezicht op gegaan (hij is er de laatste tijd nogal goed in). Helemaal goed gekeurd dus.
Ik zie er nu al naar uit om met heerlijk weer lekker op het terras in de zon te zitten. Of liggen, want dat doe ik ook nog wel eens. Het is een houten terras, dus het is niet ijskoud om op te liggen.

Dus ga ik nu eerst nog maar eens een beetje m'n boek doorlezen en dan voor de grap maar weer eens met de trein naar tentamen (wat nu om de hoek bij iedereen? Moet toch echt eerst 40min met de trein!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten