woensdag 30 maart 2011

Vandaag weer een (be)spaardag

Met het weer netjes bijwerken van het budget, bekeek ik verloop van de afgelopen 4 weken. 2 keer een week in de min, 2 keer een week over. Maar netto hield ik dus €8 over. Dus in theorie kan het prima met €160 voor 4 weken. Ja ook makkelijk met minder. Maar ik moet het nog leren. Kleine stapjes naar het echt consuminder bestaan. Elke week een leermomentje. Volgende week gaan we voor minder energie (met mooi weer makkelijker met zoonlief. Gelijk de goede gewoontes er proberen in te stoppen)

Maar vandaag hard aan de slag met leren. Want dat tentamen komt natuurlijk niet vanzelf voldoende. En daar waar ik gisteren heel erg het "ik moet naar buiten met dit mooie weer" gevoel had, is het vandaag gewoon niet echt lekker weer. Tenminste geen zonnetje. Dus voelt het minder erg om binnen te zitten en toetsvragen te maken.
En hopelijk krijg ik het ook nog voor elkaar om vandaag eens wat plaatjes te schieten. Er missen nog steeds te vaak wat leuke plaatjes hier. Het word zo enorm teksterig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten