dinsdag 19 april 2011

Al het goede komt in 3

Ik heb zo'n dag dat alles lukt!!!
Vanmorgen eindeloos geprobeerd de makelaar te bellen. Niet te bereiken!
Dus uiteindelijk toch gewoon maar kantoor gebeld en niet mobiel. Waarbij ik direct iemand aan de lijn had die me kon helpen. Dat dus ook prima deed, want na 20 minuten werd ik terug gebeld door de makelaar.
Het bod wat we hadden gedaan was toch wel laag en de verkoper wilde best het verschil delen, mits de overdracht vrij snel afgehandeld zou kunnen worden.
Nu hebben wij geen huis te verkopen en zitten we ook niet vast aan een huurcontract. Dus morgen is ook goed...
Nu moeten we dus alles qua financiƫn nog rond krijgen. Maar dat mag vriendlief zelf doen. Hij heeft daar de dingen voor uitgezocht. Dan zouden we voor de zomervakantie al druk verhuisd kunnen zijn. Echt helemaaaal super!!!!


Ik was met zoonlief een beetje aan het geiten op de bank. Hij had echt nergens zin in en hij had beduidend niet zo'n goede dag als ik. Dus in plaats van in de tuin gekookt te worden, kozen we voor even lui op de bank. Rond half 5 werd ik gebeld door het uitzendbureau. Of ik vrijdag kon werken. Waar ik vorig jaar ook al gewerkt heb. Ja hoor, prima. Alle extra inkomsten zijn prima welkom nu en het is daar enorm hard werken, maar wel gezellig.

Rond 22:00 open ik de laptop om even nog een rondje online te doen. Waar ik een mailtje van de testmevrouwen van zoonlief in m'n mailbox vind. Of ik op dinsdag 3 mei of maandag 9 mei op gesprek wil komen. 9 mei ging net niet, want ik heb voor de grap weer eens tentamen dan. (waar ik nog enorm hard voor moet leren, wat vandaag echt echt echt niet lukte van de zenuwen)
Dus binnen 2 weken heb ik ineens enorm veel meer houvast voor de rest van het jaar.

Had ik ook al gezegd dat we deze zomer gewoon op vakantie gaan. Naar Schotland. Waar we al 3 jaar over praten en dit jaar gewoon maar gaan doen. En dat ik daar een bepaald bedrag voor wil hebben als we weggaan. Wat ik dus nog wel grotendeels bij elkaar moet verzinnen. Dus druk marktplaatsen/rommelmarkten/anders creatieven.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen