zaterdag 9 april 2011

De trein rijdt weer....

Zo, het is weer weekend. Gelukkig met mooi weer (iets met in de tuin werken en nog bergen plantjes/bloementjes willen voorzaaien)
Misschien vanmiddag met zoonlief richting speeltuin. Als pappa hem niet komt halen. Het loopt ff wat minder qua communicatie in het algemeen met mij. Alleen is dit wat lastiger dan veel andere dingen.
Komt wel weer goed (nu moet ik op 18 april een tentamen communicatie doen.....)
Als zoonlief vanmiddag weg is, ga ik verder met leren en met iets nieuws voor het schaap.
Ik ben er de afgelopen 3 dagen hard mee bezig geweest.
Er komt iets nieuws op de website van het schaap. Alleen is dat pas eind mei.
Ik heb er namelijk voor gekozen om deze kleine aanwinstjes pas vanaf het weekend dat Holy Stitch weer open is, op de site te zetten. Er gaan namelijk een hele berg van deze kleine dingen richting leeuwarden voor in de goodiebag bij Holy Stitch.
Alleen is het allemaal nog best een berg werk en ga ik daar de komende tijd tussen het studeren door, mee bezig. Zolang de woensdagmiddagen mooi blijven, komt het helemaal in orde. Dan zit ik lekker met zoonlief in de speeltuin en terwijl hij druk is met spelen, kan ik druk maken.

Alles komt langzaamaan weer helemaal op de rit. M'n studie loopt weer vrij goed de goede kant op en ik ben weer druk bezig met Het Paarse Schaap. Ik heb nog een stapel dingen liggen die gefotografeerd moeten worden en dan op de site zetten. Ik ben druk bezig met allerlei manieren van promotie voor Het Schaap en er komt natuurlijk iets heel nieuws straks. Ik vind het zelf heerlijk om er allerlei idee├źn over te bedenken. Ik heb er erg zin in.
De trein rijdt weer, de goede kant op dit keer en komt aardig op stoom.

1 opmerking:

  1. Holy stitch kende ik niet.
    Ik heb wel wat voor de goodiebag als straks mijn bedrijfje opgezet is.
    Kom ik op terug :)

    BeantwoordenVerwijderen