maandag 25 april 2011

Happy sunny easter

Ik heb echt heeerlijk genoten van de zon dit weekend.
Er staan inmiddels een paar spruitenplanten en tomatenplantjes in de grote plantenbak. Vanmiddag ben ik ook op jacht geweest naar stokken waar de bonen en doperwten tegenop kunnen klimmen, dus die kunnen morgen ook de bak in. En ondertussen staat er een 2 grote bak, die nog wel extra grond kan gebruiken, maar die straks ook weer gevuld kan worden.


Ondertussen is er zoveel dat er allemaal nog geregeld moet worden, m'n hoofd is helemaal vol. Allerlei dingen voor en met het huis, allerlei dingen voor school, voor Kleine Vent en dingen om m'n doel te halen.
Het is echt een heleboel.
Ik stelde mezelf dus een doel voordat we op vakantie gaan. Ik wil bij elkaar €1000 hebben. Er zit op dit moment bijna €400 in de pot. Dat kan er al af. Maar die overige €600 moet ik er nog wel bij verdienen.
Dus gaan we lekker op de vrijmarkt staan (op verzoek van Kleine Vent) en daar hopelijk een berg dingen verkopen. En ik ben weer aan het werk. Dat helpt ook goed mee. Het is in de vakantie deze keer erg druk, dus werk ik deze week woensdag en vrijdag.
Het was heel fijn om te merken dat ik best gewaardeerd word. Ik kwam vrijdag binnen en de mevrouw die daar alles regelt was er blij dat ik via het uitzendbureau kwam werken. Niet inwerken, maar doorwerken.
Toch weer een paar uurtjes gewerkt en deze week weer.
Toch weer bijna €100 bij elkaar gewerkt straks. Dichterbij m'n doel.

Overigens is alles wat ik erover ga natuurlijk prima. Ik wil alleen graag €1000 beschikbaar hebben voor de vakantie. Alles wat over is, mag dan weer terug op de spaarrekening. Genoeg redenen voor een potje.

Ik heb er allemaal weer zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten