woensdag 20 april 2011

It's official: the best week ever!

Ik heb officieel een extreem goede week.
Na de dag van gisteren kwam er zojuist nog wat bij.
Het weer is extreem lekker natuurlijk, dat werkt ook mee.
Maar ik zag zojuist dat er inplaats van een 5,4 nu een 8,3 stond! Yes nog meer studiepunten. Inmiddels 10 totaal. Nog wel 50 te gaan, maar het voelt zo lekker nu.
Daarbij kocht ik ook nog 2 broeken. Tweedehands natuurlijk, want in de winkel vind ik voor mezelf weinig leuks, qua broek.  Daarbij vond ik deze broeken zo enorm vrolijk.
Ik gaf de afgelopen paar dagen wel enorm veel geld uit voor mijn doen. Ik gaf zeker wel zo'n €200 uit. Maar er staan nu wel een paar supermooie, zitlekkere witte pumps in de gang, ik heb genoeg mini's voor de hele zomer, 2 extra paar sokken, 3 extra rokjes voor onder rokken (tegen statisch), alvast 2 sinterklaaskadoos (daar begin ik nu al mee, scheelt bergen), 6 bolletjes paarse pluizige wol, prutjes om mooi te worden, een korter kapsel dat wel in model zit, chocolade om zelf bonbons te maken, 2 smaken siroop om te mixen, ehbo-doos aanvulling, 3 zakjes kruidenmix, een doosje minikraaltjes (voor oogjes) en nog dingen die ik nu even niet meer weet.
De hoeveelheid spullen lijkt niet groot als het zo in die tas zit, maar toch is het stiekem best veel....
Maar goed, er zitten dingen bij voor nu, voor de voorraad die straks meeverhuisd en dingen voor de vakantie.
Het is dan maar even jammer dat het dan nu meer geld kost (wat ik stiekem dus gewoon wel heb nog altijd)

Ik denk dan ook gelijk een beetje: maar straks heb ik dus een lager inkomen, want minder studiefinanciering (gewoon de helft!) en dan moet ik het dus met veel minder allemaal doen. Maar dan kijk ik ook naar de spullen die ik nu al in voorraad zo heb liggen, is er nog een berg dat bespaard kan worden op de boodschappen voorlopig. Dat is ook een leuk ding. Al met al vind ik het voorlopig wel prima.

Zoonlief is lekker met een vriendje even op de WII, straks de jongens de speeltuin in mikken. Dan kunnen ze heerlijk rondrennen en kan ik alsnog even m'n volgende tentamen gaan voorbereiden. Het boek moet nog uitgelezen en de opdrachten nog gemaakt. Op 9 mei mag ik weer een poging wagen.
En lekker in de speeltuin in het zonnetje met een kopje thee m'n boek lezen, terwijl de jongens zichzelf prima vermaken, klinkt toch beduidend meer verantwoord dan de hele middag een computerspelletje laten doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen