vrijdag 1 april 2011

robotredders voor baalmoment

De afgelopen dagen heb ik een Jedi in huis.
Een echte, in opleiding. Tenminste, dat vertelt hij me.
Kleine vent kocht afgelopen dinsdag het nieuwste spel van Starwars voor op de WII.
Waar hij al enorm mee gespeeld heeft. Maar na vandaag is de week om en dan is het weer terug naar normaal en wordt het niet meer zoveel computerspellen spelen.
Maar vooralsnog is hij helemaal wild van het spannende verhaal van het spel.
Ik vind het er vooral hilarisch uitzien. Alle personages als legopoppetjes heeft toch iets lachwekkends.

Ik speel zelf ook wel eens mee. Ik vind spellen op de WII vaak ook wel leuk. Anders komen ze er eigelijk gewoon niet in hier. (op mijn verlanglijstje staat WII party, voor meer leuk samen)
En woensdag was ik maar wat blij dat we even wat leuks konden gaan doen samen. We hadden allebei geen zin in een fatsoenlijk gesprek of iets lekker verantwoords. Gewoon even wat ruimteschepen stuk maken en robotvrienden redden.
Het scenario zag er woensdagmiddag ongeveer zo uit: Zoonlief uit school gehaald, lekker tosti's gegeten en na het lezen van een leuk boek (allebei een andere) gingen we kijken bij het huis wat we graag wel wilden. Maar daar aangekomen, bleek verdorie dat al verkocht te zijn. De 2e keer zo onder onze kont vandaan.
Ik was er niet zo gezellig van allemaal.

Ondertussen zijn we al gewoon weer verder aan het kijken, stress ik enorm over m'n hertentamen maandag, waar ik enorm voor aan het leren ben. En nog meer wachten op de uitslag van de test van Kleine Vent. Gisteren een gesprek gehad. Vooral aanvullend. Maar school bleek weer de papieren niet opgestuurd te hebben en kan er nog geen rapport gemaakt worden nu. Helaas pindakaas. Dus vanmorgen de juf gevraagd het even te controleren. De TNT wil er hier nog wel eens een rotzooi van maken. Ik ben benieuwd.

Heeft iemand trouwens het telefoonnummer van de weermeneer daarboven? Ik had gevraagd om lekker zon, maar er is niet op gereageerd. Slechte service vind ik.

1 opmerking:

  1. Leuk he? Wij hebben getwijfeld of we de Wii de deur uit zouden doen, maar toch maar niet ;-)

    Vind Mario kart helemaal leuk! Wil eigenlijk ook nog wel graag de 'gewone' mario, waar je met z'n 4-en tegelijk kunt spelen!

    BeantwoordenVerwijderen