maandag 18 april 2011

Scary!!!!

Het is eng!!!!
Heel erg eng!!!!!
Maar zooo leuk!!!!!!

Morgen ga ik de makelaar bellen (wat ik vandaag al deed, omdat we graag een optie wilden, maar die vlieger ging niet op) om dus een voorstel te doen voor het huis wat we afgelopen zaterdag bekeken hebben.
Het is echt een leuk huisje voor ons, en eigelijk gewoon helemaal klaar. Een keuken van nauwelijks een jaar oud, de badkamer nog geen jaar geleden opnieuw getegeld. De vloeren zijn best goed en leuk (makkelijk met onderhoud zeker ook) en de ruimtes zijn helemaal okay.
Dus ga ik morgen bellen!

Daarbij ging ik vandaag tentamen doen (waarvan ik geen enkel idee heb of het goed ging of niet) en liep ik daarna de stad in. Ik ging gewoon lekker even van het weer genieten en een rondje lopen door de winkels die we hier niet hebben. Maar ik kwam thuis met een ander kapsel en een nieuwe schoenen.
Ik heb witte pumps gekocht. Terwijl ik eigelijk nooit pumps aan heb en nooit witte schoenen had. Maar ik wilde perse nog witte nettere schoenen. En ik trok deze pumps aan en ik kon er zo op weglopen. Dat heb ik echt NOOOOIIITTTTT met schoenen. Ik moet altijd eerst 3 keer passen en dan bedenken of ik ze dan uitlopen om goed passend te krijgen of dat ik er een zooltje in kan leggen om ze passend te maken. Deze passen gewoon perfect. Lopen heerlijk en zien er me daar een potje chique uit! Alleen wel erg budget onvriendelijk. Maar okay. Voor de komende 2/3 jaar in ieder geval nette schoenen, die heerlijk zitten.

Donderdag kruip ik voor het eerst sinds erg lang weer voor de camera. Lekker op strand dit keer. Ik heb er best zin in.
De planten doen het helemaal geweldig. De spruiten doen het prima en ook de tomaten, doperwten en de verschillende bloemen komen ook al boven de aarde kijken. Ik heb zo'n zin om straks echt een hele berg groente uit de tuin te kunnen eten. Ookal woon ik dan waarschijnlijk niet meer hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen