zaterdag 28 mei 2011

Creatief

Eigelijk wil ik enorm gaan creatieven komende week. Ik weet dan wel niet of dat helemaal slim is, maar er moet gewoon wat ruimte in m'n hoofd. Ik heb bergen idee├źn.
Dus maandag knutsel ik 2 kussens in elkaar (voor het schaap, jeeh!!) en dinsdag knip ik het eerste kledingstuk. Want ik wil graag leuke kleren. Alleen doe ik dus niet meer aan geld uitgeven. Er staan ook nog een berg kleine dingen op stapel. Ik ben bezig met een klein lijstje te maken van alles wat ik nog wil, op korte termijn.

Gelukkig heb ik nog zo'n stapel spullen tot m'n beschikking dat ik nog wel een week of 4 verder zou kunnen als ik elke dag, de hele dag zou creatieven. Maar er zijn dus al een paar kussens in de maak en nog wat kleine dingen. Voor mezelf en voor Het Schaap.
Kleine Vent had een briljant idee voor een tafelkleed. Maar omdat ik nog niet weet wat het formaat van onze toekomstige tafel is, kan ik er nog niet aan beginnen.
Ik wil graag ook nog stencillen goed leren. Wat dus best lastig is voor iemand met weinig geduld.
Maar vast staat dat er dus gemaakt moet worden. Vanalles en nog wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen