maandag 30 mei 2011

Dag 1 op 1 euro

Okay, dag 1 van de week is natuurlijk een eitje. Daarbij denk ik dat de rest van de week ook niet enorm moeilijk gaat worden, omdat ik nu eenmaal nog zoveel plannen heb.

Maar in ieder geval:
Er is een begin van een plan om nog dit jaar een extra doel te bereiken.
Ik weet het, ik ben nogal ambitieus met alles tegelijk.
Maar ik vind dat ik dat nu wel gewoon moet zijn. Omdat ik al veel te lang overal tijd heb laten liggen.

Er moet nu eenmaal wat extra inkomsten komen en ik wil graag een mooie vakantie volgend jaar.
Helaas zit er op dit moment, als er niks veranderd, niet in.
Ik kan niet bezuinigen op wat eruit gaat, dus moet ik zorgen dat wat er binnenkomt meer word.

Dus heb ik nu op een rijtje gezet waar ik dan precies op dit moment iets mee kan bijverdienen.
M'n enorme verzameling rommelmarkt/marktplaats spullen is waar ik ga beginnen.
Ik ga morgen eindelijk eens bellen voor de rommelmarkt hier in de buurt, zodat ik daar op 21 juni een plekje heb. (als ik de datum goed onthouden heb)
Maar die bron is natuurlijk gewoon eindig (al lijkt het op het moment absoluut niet zo) en dus moeten er nog dingen bij bedacht worden.
Een baan zoeken lijkt enorm voor de hand liggend, maar het is echt een uitdaging (en ja ik ben kieskeurig qua werktijden, niet qua werk) Tot op heden heb ik werkelijk niks zinnigs gevonden wat ik zou kunnen doen op de momenten dat het kan en waar ze me dan ook daadwerkelijk willen aannemen. Dus ik ben er even klaar mee. Ik wil vooral me kunnen richten op m'n kind en m'n studie, zonder eindeloze stress van solliciteren en afgewezen worden (er is vast iets aan m'n hoofd ofzo ik weet het ook niet meer zo goed)
Tijdens de zomer zal ik wel weer eens wat regelmatiger kunnen schoonmaken, dat is ook weer wat extra.

Ik ben er dus nu echt eens over aan het nadenken hoe ik dat nu systematisch goed kan doen, zodat het ook op langere termijn ook nog iets is wat blijvends is. Er komt zowaar een echt plan. En bij m'n studie lukt het ook vrij goed om de planning goed te volgen, dus moet dit ook wel lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen