woensdag 11 mei 2011

Dag 3......

Zo, vandaag dag 3 van de avond4daagse gelopen. Gaat prima met Kleine Vent, geen gezever en gezeur.
De afstand is voor hem ook prima en niet te lang. Heerlijk, zoveel buiten.
Maar het is wel vermoeiend. Gelukkig komt het wel goed. Het gaat wel weer over, die moe.

Alleen heb ik daarbij ook echt steeds het gevoel dat ik overal achteraan ren. En dat ik vooral alleen maar bezig ben met rennen. Het lukt me niet zo erg om dingen te regelen. Communiceren is echt hopeloos op dit moment.
Ik word er enorm moe van. M'n hoofd loopt over en ik vergeet vanalles.

Ook goed nieuws: ik leef nog. En dat is iets wat voorlopig toch echt nog wel aan de hand is.
Dus moet ik het er gewoon mee doen allemaal. Er moet veel geregeld worden en er moet veel gedaan worden. Over 6/7 weken is alles veel rustiger en dan doe ik het ook weer beter.
Ik moet alleen even een paar opdrachten erdoor heen duwen en een half boeken lezen komende week. Dan lukt het allemaal prima. Dan blijft de studie enigzins op orde. Want ik ben door al het gedoe met huis/werk/kind/thuis al gewoon weer een week kwijt.

2 opmerkingen:

  1. Hier lopen ze ook de avondvierdaagse. Het is er mooi weer voor! Succes morgen de laatste dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kwam er even nauwelijks aan toe om blogs te lezen. Vandaar mijn late reaktie.
    Fijn dat de uitslag inmiddels bekend is.
    Hoe reageerde men op school op het advies een andere school te zoeken?

    De avondvierdaagse... hier volgende week weer. Bleh.. ik vind er niets aan. Maar jongste vind het helemaal geweldig dus dat promoten we dan maar. Natuurlijk mag jij meelopen schat, harstikke leuk! (zucht) Fijn dat jij er meer plezier in hebt.

    Ik heb je trouwens in mijn vriendenlijstje van mijn log gezet.

    BeantwoordenVerwijderen