maandag 2 mei 2011

Geitenwollensokken vla

Eigelijk heb ik vandaag weinig. Ik heb gewerkt. Maar kort. Ik kocht even snel vanmorgen voor dat werk een printer. Deed ik daarvoor ook even boodschappen.
En toen ik thuiskwam maakte ik eten en ging ik lekker op de bank zitten en verder met het afmaken van m'n grote Holy Stitch promotie doos. Die inmiddels bijna af is (tijdtechnisch gezien)
En dat allemaal omdat kindlief de hele dag al aan het klussen is met opa en de buurman om er een nieuwe schutting neer te zetten.
Dus vandaag heb ik vrij! Best wel echt gewoon vrij!

En wat doe je dan? Dan ga je lekker geitenwollensokken als ik ben, proberen of je dat ene recept ook kan. Dus maakte ik zelf vanillevla. Straks dus uitvinden op het gelukt is, maar het rook wel al lekker.
En in de tussentijd maakte ik alvast het pannenkoekenbeslag klaar. Dan staat het er maar alvast.
En nu is het dus bijna 4 uur en ik heb niks te doen...

Natuurlijk kan ik de was gaan ophangen, maar die waait van het balkon denk ik. Dus die mag tot morgen wachten. Ik denk dat ik maar eens wat dozen ga inpakken. Alle lego van Kleine Vent in 1 doos frommelen. Ik struikel al weken over allerhande poppetjes, blokjes en wieltjes in m'n woonkamer en ik ben het wel een beetje beu. Dus al het losse grut in een verhuisdoos. Uit de weg en netjes bij elkaar. Iedereen blij.
En misschien morgen weer een doos.

Ik kan natuurlijk ook m'n tentamen proberen te leren. Maar die zenuwen zitten toch wel wat te hoog. Morgen toch eindelijk het gesprek waar ik al een tijdje op wachten. En dat is enorm prettig maar ook best slopend. Ik word er helemaal druk in m'n hoofd van. Ik zal blij zijn als het eenmaal donderdag is. Dan is alles weer gewoon normaal zoals het hoort.

Eigelijk ben ik dus helemaal niet zo spannend en dapper en durfallerig, maar gewoon lekker HBB achtig en lekker geitenwollensokken.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen