zondag 8 mei 2011

I dont like mondays

Filiz, ik hoop dat het bij jullie ook wel goed gaat komen.
Ik heb er hier meer vertrouwen in dan voorheen.
Ik heb nu het sterkste wapen in handen (want inmiddels voelt het als een enorm gevecht)


Morgen voelt een beetje als een berg. Weer naar school voor Kleine Vent. Hij wil eigelijk helemaal niet. Maar omdat hij wel iets te vertellen heeft (we gaan verhuizen natuurlijk en hij is dus echt slim!) wilde hij morgen dan wel een uitzondering maken. Maar ik moet ook even de knuppel in het hoenderhok mikken en het rapport afleveren. Waarbij ik niet zo heel goed weet wat te zeggen. Ik vind het ook niks als ik gewoon dat rapport in de handen van de juf druk en verder niks. Er moet wel even iets bij.
En dat lijkt me helemaal niks. Ik zit er niet meer op te wachten eigelijk.


Maar morgen gaat weer voorbij en dan volgen er nog een stapel drukke weken.
Ik heb het serieus voor elkaar gekregen om mogelijk in 1 week het gesprek met de psycholoog en school, een praktijkdag voor mij en het judokamp van zoonlief te plannen. Nu is dat judokamp natuurlijk niet zo inwikkeld, maar ik moet wel even alles inpakken tussendoor. Het wordt een zware week...
Gelukkig heb ik nog even.
Ik moet eerst hard werken aan een opdracht voor die ene praktijkdag en bergen inpakken.
Het is een beetje een storm in m'n hoofd. Maar tussen alle chaos, komen nog wel mooie dingen tevoorschijn.

1 opmerking:

  1. Ben benieuwd hoe het is gegaan, spannende dingen.
    Wel fijn dat autisme is uitgesloten.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen