maandag 20 juni 2011

AAH!! BOOS!!!

AAAHHH!!!
soms zou je mensen toch!
Krijg ik mail van zuslief (ik was iets met een poster voor haar aan het doen)
Meldt ze ook even dat Pappa van Kleine Vent het toch wel niet zo leuk vond dat hij op pappadag niks gehoord had van Kleine Vent. Okay!! Nu ben ik redelijk PISSED!!
Lijkt het weer alsof ik de badguy ben in het verhaal. Zover mij bekend was, had meneer namelijk afgesproken met Kleine Vent dat ze het een week later zouden doen. Omdat Pappa er afgelopen weekend niet zou zijn.
Ik krijg er een punthoofd van!!! Echt de communicatie is vrijwel nul! En ik krijg zo hier en daar af en toe van iemand ineens een tik op m'n vingers, omdat ik iets niet goed gedaan heb. Vaak als ik niet eens ergens van weet.
Tuurlijk doe ik ook niet alles goed. Maar ik ben geen goede communicatie persoon. Ik vind het moeilijk om dingen te vragen en te zeggen als er iets gedaan moet worden. Ik doe m'n best.
Maar het komt absoluut niet van 2 kanten. Het komt vooral helemaal niet nu.
En ik ben ontzettend druk en ik vergeet al bijna m'n portemonnee als ik een dag weg moet op het moment. Ik loop regelmatig als een kip zonder kop door het huis om vervolgens nog alles te vergeten.
Nu dacht ik dat dit gewoon okay was en geregeld en dus een week later zou zijn. Is het weer niet goed.
Op dat soort momenten kan ik echt boos worden!!
En het erge is dan ook: ik kan het niet loslaten, want het blijft in m'n hoofd zitten. Totdat er iets mee gedaan is. En dat wil ik nu net niet. Het irriteert me mateloos. Ik wil vooral heel hard roepen: Ja lul! dan moet je maar gewoon eens duidelijk zijn!!!

4 opmerkingen:

  1. Balen zoiets.. en natuurlijk een ander de schuld geven..
    Je bent ook lekker druk natuurlijk. Straks lekker vakantie genieten op je eigen plekje!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff frusterend.. toch wel fijn zo'n blog om het even van je 'af te schreeuwen' ;)

    Als hij zijn plannen veranderd, dan moet hij dat voortaan ook maar laten weten. Wel zo handig!

    Niks van aantrekken, maar kan me voorstellen dat je er van baalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle info die je hoort via derden kun je aannemen ter kennisgeving en vervolgens naast je neerleggen. Als mensen willen dat je echt iets zou moeten weten, weet men je tenslotte zelf wel te vinden nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk die laatste van singleman vind ik nou een goeie! Ik krijg al mijn levenlang info via derden over derden en denk dan: wat moet ik er mee? Niks dus. Ik ken jou en Grote Vent niet, maar misschien heeft ie gewoon een losse flodder geuit en is dat via zus anders bij jou neergekomen?
    Ik moet altijd van mijn ouders horen wie er allemaal ziek-zwak-en misselijk zijn in de familie. Ze zijn bejaard dus het heeft geen zin meer dit nog ter discussie te stellen, waarom dit altijd zo'n gespreksissue is. Dat verander je op die leeftijd niet meer. Maar ik merk aan familieleden dat ze het helemaal niet zo leuk vinden dat hun medische toestand de hele familie rondgaat. Dus ik probeer nu snel het gesprek met mijn ouders op een ander onderwerp te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen