zondag 5 juni 2011

Dat strakke plan van mij, dat ligt aan de ene kant al opz'n gat en aan de andere kant, gaat het dus wel lekker.
Bij m'n klikprogramma's gaat het lekker. Er is nu veel te klikken lijkt wel. Daarbij kreeg ik er bij 1 programma ineens 3 referals bij (dus mensen die ook zelf klikken, maar waarvan ik ook een klein stukje krijg) waardoor ik nu op 8 sta. Dat zijn fijne ontwikkelingen. Zo'n situatie waar iedereen beter van word, want de persoon die via mijn linkje ingeschreven staat, merkt er niks van en gaat zelf ook klikken en wat extra verdienen, waardoor ik ook kleine beetjes extra verdien.

Maar zelf heb ik dus wel een aantal advertenties op marktplaats gezet, maar na 1 ding verkocht te hebben, loopt het weer een beetje spaak. Ik heb nog een aantal foto's liggen van dingen die verkocht moeten worden en ik ga morgenavond er weer even goed voor zitten.
Hopelijk ben ik weer wat dingen extra kwijt. Het levert weer wat op ook. En ik moet nog een plekje regelen voor 25 juni voor de rommelmarkt. Waar ik vast ook nog wel weer wat extra dingen kwijt ben. Er moeten toch echt dozen leeg voor eind juni. Ik zal toch moeten gaan verhuizen.
Daarbij wor m'n leuke roodleren bankje ook de verkoop in gemikt. We gaan kijken voor een nieuwe, want die vanmij, die valt een beetje in het niks in de nieuwe woonkamer en we passen er niet met z'n 3en op. Die hoeft dan ook niet meeverhuisd en word vanuit hier verkocht voor een leuk prijsje. Zelf betaalde ik er niet de hoofdprijs voor, dus hoef ik dat er ook niet voor terug. Maar het levert weer een kleine bijdrage voor m'n grote doel.

Ik denk niet dat ik ooit veel grote bedragen ga verdienen in dit jaar. Maar ik denk wel: elke euro is er weer eentje! Want ik dacht dat 1000 euro verdienen veel moeite zou zijn, maar dat was makkelijk. En hoewel het bedrag nu hoger is, ga ik er zeker meer moeite voor doen en zal het dus ook gewoon lukken.
Een bedrag van 5000 euro sparen is redelijk ambiteus, dat weet ik.
Maar als je nooit groot denkt, zal je nooit groot worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen