donderdag 9 juni 2011

Het gaat goed

Na het even rondhuppelen op m'n eigen blogje, blijk ik toch echt al jaren een achtbaan te zijn die van heel hoog naar enorm laag gaat. Heel typerend voor mij dus blijkbaar.
Maar zoals m'n lijf zich nu gedraagt, doet alles het lekker op 1 dag. Maar nu weet ik dat het over gaat, dat het vanzelf wel goedkomt. Die achtbaan is dit keer maar tijdelijk. M'n lijf moet even wennen.

Maar daarbij kwam ik ook een berichtje tegen van precies 23 weken geleden. Nog geen half jaar geleden besloot ik vanalles over 2011. Geen goede voornemens, maar gewoon alles wat ik wilde.
" Er gaan namelijk geen dooien vallen, ik krijg geen ontstoken kaak, ik ga gewoon werken, Kleine Vent krijgt eindelijk een test (waar we al bijna 1,5 jaar over zagen), maak ik m'n weekje zomerkamp dit jaar gewoon wel af, gaat Kleine Vent komend schooljaar op vrijdagmiddag ook naar school, ga ik m'n eerste studiejaar nou zeker afronden (hopelijk grotendeels 2 ook) en ga ik werken aan extra inkomsten door allerlei idee├źn die nog in m'n hoofd zitten. Ohja, we gaan ook verhuizen."

Tot op heden zijn er nog geen dooien gevallen, is m'n kaak niet ontstoken geweest, Kleine Vent is getest en we zoeken naar een andere/betere plek voor hem, m'n weekje zomerkamp is over 5 weken en die maak ik echt wel af, m'n studie zit weer redelijk op de rit. Dit jaar afmaken is misschien nog een beetje grote wens, maar in theorie zou het kunnen. De extra inkomsten zitten dus nu nog in m'n hoofd, maar wanneer ik Google-adsence heb uitgevogeld, kan ik er actief mee beginnen. En ja we gaan inderdaad verhuizen!


Zo slecht gaat het helemaal niet. En hoewel het allemaal een beetje (enorm) chaotisch verloopt, heb ik er meer dan ooit vertrouwen in dat het dit keer WEL allemaal op tijd goedkomt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten