maandag 6 juni 2011

ik ben een struisvogel

Ik lijk net op de zee waar ik zo dichtbij woon. Net het weer zoals het de laatste 2 weken is. Enorm veranderlijk en wisselvallig. Vanmorgen kon ik m'n bed niet uit en kon ik wel om alles huilen, zo sleepte ik Kleine Vent vanmiddag naar de kapper, deed de boodschappen, regelde een kraampje op de rommelmarkt, regelde een inboedelverzekering en deed het onderzoeksrapport van Kleine Vent richting de directeurmeneer van het plaatselijke Leonardo.

Na een telefoontje van zuslief begreep ik dan overigens gelijk ook dat mijn belangrijke mail gewoon alsnog niet gelijk aangekomen was (ik moet echt zooo een fatsoenlijk mailadres) Maar omdat zuslief daar natuurlijk ook gewoon bovenop zit, neemt ze morgen wat aanmeldingsmateriaal mee richting hier. Want als ik een mail stuur en het komt de dag erna pas ergens aan, dan kan ik het net zo goed via de post sturen. Dat is net zo snel.

M'n hoofd loopt echt over van alle informatie, alles wat er nog geregeld moet worden.
Vandaag maakte ik al een begin van het lijstje voor alle adreswijzigingen. Waarbij ik bij vrijwel elke andere actie daarna tot de conclusie kwam dat ik weer nog wat vergeten was daarvoor. Nog een instantie erbij, nog een extra ding op het lijstje.
Maar het lijstje is er nu tenminste. Het zit al tijden in m'n hoofd, maar ik kon mezelf er niet toe zetten om het daadwerkelijk even op papier te zetten en er iets mee te doen.


Ik ben nogal goed in struisvogelpolitiek. Altijd al geweest, maar de laatste tijd is het echt enorm erg. En het is dus echt geen onwil, maar het blokkeert ergens in m'n hoofd. Gelukkig weet ik dat het uiteindelijk heus wel goed komt en dat ik het altijd wel voor elkaar krijg, maar liever dit keer een beetje op tijd.

2 opmerkingen:

  1. Goed dat je een lijstje hebt gemaakt. Dat helpt bij mij ook altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat je zoon toch naar een andere school? Een Leonardo naar ik begrijp? Vond je dat een moeilijke keuze?

    Filiz

    BeantwoordenVerwijderen