woensdag 8 juni 2011

Orde in de chaos

Ik merk aan mezelf dat ik een beetje chaotisch ben de laatste tijd.
Nouja, meer dan normaal.
Er moet ineens veel gedaan worden in korte tijd en ik vergeet echt vanalles. Maar het komt goed, dat weet ik.
Ik merk wel dat het soms enorm handig is om hier even een lijstje te kwakken, zodat ik ten alle tijden terug kan kijken wat ik nou bedacht had. En of het wel lukt....
Zo heb ik mezelf de hele zomer de tijd gegeven om 2 modules af te ronden voor school (kan best in een week, maar met mooi weer zijn 8 weken best handig) en ik wil in dezelfde periode precies uitvinden hoe google-adsence werkt. Na de zomer ga ik hard aan de bak om m'n doelen te realiseren.
En dat zijn er nogal wat:
- Het zover mogelijk afronden van m'n eerste studiejaar (afhankelijk van de praktijkdagen helaas)
- Het schrijven van minimaal 15 teksten voor een website
- Meer aandacht besteden aan Het Schaap (waar ik wel de hele zomer ook aan ga knutselen)
- Meer reclame maken voor Het Schaap (ook door middel van m'n google-adsence, ik heb een tegoed van 75 euro gekregen van m'n webhost)
-  3000 euro verdienen met allerlei klusjes, opdrachten, advertenties en wat nog meer (waar ik wel al in de zomer mee begin)

Het zijn nogal redelijk wat doelen vind ik zelf.
Maar omdat ik er met de uitvoering ervan een aantal combineer, gaat het wel gewoon lukken.
Ik combineer het schrijven van teksten met het leren voor m'n tentamens (als ik het niet snap, kan ik er geen goeie tekst over maken) en met die teksten kan ik weer wat extra bijverdienen. Die 3000 euro verdienen is nogal een klus, maar dankzij een aantal lieve rommelmarkten hier vlakbij (met zo'n handige midden-in-de-stad-lokatie) kom ik alweer een stukje dichterbij.
Ik ga het heus wel redden denk ik zo. Als ik maar goed genoeg mezelf kan blijven motiveren om maar alles goed volgens planning te doen.
Dan hou ik namelijk nog genoeg tijd over om met m'n kind leuke dingen te doen. En dat was toch wel het grote plan: geld verdienen voor een auto en voor een goede vakantie om hem de wereld wat meer te laten zien (daarbij is frankrijk/schotland/duitsland ook een stukje wereld. Ver weg hoeft niet gelijk)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten