maandag 27 juni 2011

ZON

Wat een heerlijke dag vandaag.
Nu kan het ook meehelpen dat ik niet binnen ergens hoef te werken.
Sterker nog: het enige wat ik vandaag moest doen, was de kersen omtoveren in jam. Wat ik al gedaan heb.
Ik mik er vandaag nog een paar keer een was in, zodat ik ook genoeg schone kleren heb straks, want het droogt zo lekker vandaag.
Ik klim straks lekker op een stoel op het balkon met een lekker boek en een kom thee. Ik ga vandaag eens even niet veel doen.
Mijn voornemen was dus om niet veel te doen. Dat is en was het plan. Maar ik heb inmiddels al boodschappen gedaan, een was in de machine gemikt en jam gekookt (waarbij ik 2 minipotjes vulde als cadeau voor de juffen volgende week). En ik las allemaal blogjes en ik reageerde er soms op. Ik belandde op allerlei leuke sites en ik heb dus ineens een geweldig idee voor de traktatie volgende week.
Ik heb best veel gedaan al.

Maar vandaag ga ik ook lekker genieten van de zon die er eindelijk weer is. Lekker in de schaduw en goed ingesmeerd, want echt gewend ben ik nog niet. Levend verbranden wil ik niet natuurlijk.
Dus ik zit straks op het balkon met een kop thee en een leuk boek. Misschien dat ik vandaag ook nog wel iets van een leerboek probeer te lezen. Maar het hoeft niet.
Vandaag hoeft er eigelijk niks.

1 opmerking:

  1. Dat wil ik ook! Lekker in de zon zitten, met een boek en thee.

    BeantwoordenVerwijderen