vrijdag 1 juli 2011

goede bespaardag

Ik ga net ruim €100 uit aan klusmateriaal.
Maar ik bespaarde net ook bijna €200 voor de rest van het jaar, door 2 dingen op te zeggen.
Er moet een derde ding opgezegd worden en dan is alles daarmee ook klaar. Dat gaat me ook weer zo'n €150 op jaarbasis schelen. Een knappe besparing weer. Dat zijn toch de muzieklessen voor Kleine Vent.
Het voelt toch lekker om te weten dat ik straks een berg minder kosten per maand heb. Het gaat om een bedrag van ongeveer €50. Dat is toch aanzienlijk. Zeker omdat ik dan in plaats van €100 per maand, straks €150 per maand over heb voor kleding en dergelijke.

Maar het glasvliesbehang, het plaksel en de voorstrijk staan in het nieuwe huis. Ik heb bewust gekozen voor een gladde struktuur van het behang. Ik heb al jaren glasvezel op de muren en ik word een beetje moe van al die blokjes. Zo krijgen we in het nieuwe huis een mooie strakke muur straks.
De komende 2 weken komt er alleen niks van klussen door mij.
Ik moet dus nog even 30 cupcakes in elkaar flansen met bijbehorende versiering, een leuke taart, een grote luiertaart, 2 tassen inpakken en ergens tussendoor ook nog Kleine Vent naar z'n nieuwe school brengen en zorgen dat de school van nu ook gewoon bezocht word. De week erna ben ik weg.
Ik ga het prima redden, maar ik ga dus even een week geen tripjes heen en weer maken naar het andere huis.

Maar ik heb er wel allemaal zin in. Hopelijk is het mooi weer, dan kan ik buiten lekker lezen als ik moet wachten op de cupcakes/taart

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen