maandag 4 juli 2011

Goede planning

Dankzij mijn toch wel goede planning, zag ik vandaag het grootste deel van de Tour. Dat vind ik namelijk leuk en ik mis al een week waarin ook bergen zitten. Dus nu zoveel mogelijk proberen mee te pakken.
Maar ik deed wel het meeste van wat ik vandaag wilde en wat niet lukte, werd vervangen door iets wat pas morgen op de planning stond. Dus maakt het niet uit.
Morgen ga ik een begin maken met het grote bakken deze week. Ik ga morgenochtend een basis maken voor de juffen/meesters taart voor vrijdag. Ik moet wel zo op tijd zijn, want ik heb zoveel te doen deze week.
Maar ik heb er wel zin in. Het is leuk om te doen. Straks zo'n 30/35 cupcakes versieren. Wel heel simpel, met een laagje gekleurde marsepein en een lollie erin gestoken. Staat leuk, is lekker en niet helemaal standaard. En vooral ook: het is best snel voor mij. De grootste tijd gaat zitten in het bakken van alles.
Maar tijdens de baktijd ga ik gewoon m'n tas inpakken, nog meer was doen, cadeautjes inpakken voor m'n voormalig luiertaart (die nu 3 leuke bakjes zijn geworden) of nog even snel wat spullen halen uit het andere huis. Want de slaapzakken en luchtbedden zijn straks nodig volgende week.

Maar ondanks de weinige tijd krijg ik dus weer wilde plannen he. Ik wil altijd wat leuks van zo'n taart maken. Het liefst zou ik zoiets in elkaar knutselen:
van mijnleukstetaarten.nl

maar dat lukt natuurlijk niet. A omdat ik de juiste spullen niet heb en B omdat ik er ook totaal geen tijd voor heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen