donderdag 28 juli 2011

Hopelijk lukt het me om nog wat te schilderen vanavond. Ik heb het gevoel dat het nooit klaar komt, dat huis van ons. Het schiet niet erg op allemaal. Dit komt voornamelijk doordat er alleen in het weekend gewerkt kan worden. Ik heb nu wel vrij, maar er loopt ook kind rond dat graag vermaakt wil worden. Hierdoor heb ikzelf ook niet veel tijd en loop ik de hele tijd te schipperen. Hier een uurtje, daar een uurtje en dan terug naar huis, omdat kindlief in bed moet of omdat er weer naar een winkel gereden moet worden.
Inmiddels hebben we dus wel de meest geweldige laminaatvloer voor Kleine Vent gehaald. Het word een echt piratenschip, die slaapkamer van hem. De vloer lijkt net een afgesleten dek. Ik zie het al helemaal voor me. Dat plaatje heb ik al wel in m'n hoofd.
De rest van het huis is nogal grijs en vaag. Ik zie nog niet hoe het moet worden. En dat vind ik eigelijk niet zo leuk. Dat geeft stress omdat er ook weinig tijd over is om er eens goed voor te gaan zitten en te bedenken hoe we het nu willen hebben. Ik weet kleuren, omdat ik die al bedacht heb. De rest komt wel, maar ik vind het lastig.

Ik voel me in het algemeen nogal verloren de laatste tijd. Ik loop steeds achter de feiten aan en ik vergeet alles. Getuige dat ik nu de de sleutels van de berging en de brievenbus kwijt ben. En werkelijk geen idee heb waar ze dan gebleven zijn. Het meest zinnige wat ik kan bedenken is dat ik ze in het slot van de berging heb laten zitten en dat de buurvrouw/man ze heeft meegenomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen